[Romanismul si publicitatea] Teodor Cucu: Nu pot fi mandru de ceva ce nu este meritul meu

[Romanismul si publicitatea] Teodor Cucu: Nu pot fi mandru de ceva ce nu este meritul meu

IQads a pornit o serie de articole despre mandria nationala. Cum se manifesta in publicitate? Care e cel mai roman personaj din reclame si cel mai mandru brand ca s-a nascut in spatiul carpato-danubiano-pontic? Ce strategii de marketing ne fac sa tresarim romaneste? Care sunt vulnerabilitatile lor?

Teodor Cucu (Founding Partner & Creative Director, The Cell) spune ca e important sa pleci macar de la o farama de adevar, altfel, apare riscul sa alimentezi o bomba cu efect intarziat. Ceea ce s-a vazut cel mai bine cand "produsele" sunt politicieni

Deloc. Americanii, britanicii, irlandezii sau grecii au vechime mai mare. Si nici n-au abuzat-o cum au facut ai nostri in perioada comunista.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related