Cele mai colorate scuze pentru #tricouldeadouazi vin de la Skittles si Avon

Cele mai colorate scuze pentru #tricouldeadouazi vin de la Skittles si Avon

V-am povestit ce se intampla cand Durex, AXN si Jagermeister intra intr-un bar. De data asta ne-au smuls un zambet Skittles si Avon, cu cele mai colorate tricouri, trimise prin intermediul agentiilor de nadejde: SeniorHyper si pastel.

Astazi este ultima zi de inscrieri in competitia Tricoul de a doua zi, organizata de B52 si IQads pe platforma The Creator. Continuam apoi cu votarea lucrarilor inscrise, pana pe 2 martie. 

Revenind la explozia de culori, sa vedem cum isi cer scuze aceste doua branduri dupa o noapte nebuna in club B52. Poate va ajuta cu niste tips&tricks daca ati lasat ceva nerezolvat aseara.

Curcubeul e de vina

SeniorHyper ne-a trimis o galeata de Skittles. Nu o galeata plina cu bomboane (desi nu putem spune ca nu ne-am fi dorit), ci o galeata plina cu scuze. Au si o explicatie pentru noi:

Cine vreodata isi cere scuze pentru ca s-a distrat ? Hai sa fim seriosi. Astea nu-s scuze, sunt minciuni. Bune la casa omului de rand, cu job si indatoriri. Aduc un zambet pe buzele cui le citeste si-n felul asta poate nu te mai ocaraste – iata rima. In concluzie : Blame the rainbow - Taste the raibow!

#tricouldeadouazi cu capul in nori

In general te scoti foarte usor daca faci pe “artistul”, un personaj boem si usor cam greu de inteles. Daca iti arunci capul printre nori si vezi de la inaltime lucrurile e foarte simplu de dedus ca ametesti, ti se face rau si poate uneori mai si... da’ nu… asta nu!


#tricouldeadouazi varianta "curcuBEU"

Vesnica promisiune pe care toti ne-o facem la un moment dat, in care credem cu tot sufletul, dar pe care, inevitabil, o incalcam pana saptamana urmatoare. Si asta nu e neaparat chiar atat de rau…


#tricouldeadouazi cu inorog

Pentru zilele cand soarele face prea mult zgomot dimineata si nu stii sigur unde te-ai trezit, ce cauti acolo si mai ales daca chiar te-ai trezit cu adevarat.


#tricouldeadouazi cu animale incornorate

Mai bine sa-ti para rau decat sa-ti fie rau.  Un motto izvorat dintr-o intelegere profunda a mai multor dimineti vazute cu ochii obositi si o senzatie de miscare browniana la nivelul creierului. In rest... lucrurile rele trec... la fel si cele bune.


#tricouldeadouazi cel colorat

Jur ca nu mai fac pana... data viitoare, ziceau niste baieti cu versurile la ei acum mai bine de 10 ani. Sigur ca nu s-a schimbat nimic de-atunci si cu siguranta ca n-o sa se schimbe cel putin pana data viitoare.


Impacare, impacare, fara nicio suparare

Am primit si de la pastel cele mai imbujorate scuze. Avon ne spune ca greselile de peste noapte se acopera mai usor cu niste make up de calitate:

Asadar, daca ideile v-au fost stropite cu ceva culoare, profitati de ultima zi de inscrieri si trimiteti-ne creatia voastra. Nu uitati sa cititi regulamentul si brieful inainte. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related