La Oscaruri, frumusetea are mai multe nume. De companii

La Oscaruri, frumusetea are mai multe nume. De companii

Stiti care sunt cele mai citite articole in dimineata de dupa Oscaruri? Ma rog, cele mai vizionate? Cele care au poze cu cel mai prost imbracate vedete. Ceremonia nu mai serbeaza de mult filmul, ci un ritual complicat al frumusetii si al modei.

Un moment destul de controversat pentru ca Dove si Twitter sa dea startul campaniei #SpeakBeautiful .

Astfel, in timpul Galei de duminica, tweet-urile negative in legatura cu frumusetea feminina vor fi combatute de unele incurajatoare. Diferenta esentiala fata de o campanie asemanatoare pornita de Coca Cola de Super Bowl si care s-a sfarsit in esec, este ca reply-urile nu vor fi automate. Ele vor veni de la experti care vor incerca sa aduca pe internet un val emotional pozitiv.

Campania pleaca, de altfel, de la o statistica tulburatoare: doar anul trecut, femeile au postat peste 5 milioane de tweet-uri negative in legatura cu corpul lor sau al altora.

Momentan, se pare ca initiativa are sanse de reusita, fiind intampinata cu incantare de oamenii de pe twitter. Au aparut deja tweet-uri ca "toate femeile sunt frumoase in felul lor" sau "frumusetea nu se masoara din afara".

Sursa foto: Twitter

Sursa foto: Twitter

Sursa foto: Twitter


Tot in noaptea cu pricina, Adobe sarbatoreste 25 de ani de Photoshop cu un spot pe melodia Aerosmith, 'Dream On'. Ce putea fi mai ironic de atat? :)


Tocmai asta vrea sa sugereze si compania si reclama realizata de Goodby, Silverstein & Partners: ca Photoshop a insemnat si inseamna mult mai mult decat vedete cu sani mai mari si funduri mai mici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related