Dragobetele sarbatorit cu pofta si energie – o campanie neconventionala semnata Republika

Dragobetele sarbatorit cu pofta si energie – o campanie neconventionala semnata Republika

Sloop it on with Sloopidon! - cam asa suna sloganul unei campanii savuroase pe care agentia Republika a realizat-o in luna februarie pentru brandul Sloop.

Cu mult inainte de Sf. Valentin si ceva vreme dupa Dragobete, consumatorii s-au obisnuit deja cu invazia de inimioare si mesaje siropoase. In aceasta perioada, insa, Sloop si Republika si-au propus sa surprinda cu ceva jucaus, dar mai ales cu ceva cat se poate de sincer si fara ocolisuri.

Si uite asa, a aparut ideea campaniei "Sloop it on with Sloopidon!", in care o sticla de smuti sau de fresh Sloop vine la pachet cu o mica surpriza speciala, pentru a sarbatori Dragobetele ca la carte: cu pofta, energie si grija.

Veti afla in continuare despre ce surpriza vorbim.

Accesibilitatea a fost esentiala pentru campania conceputa de Republika pentru Sloop. Astfel, smuti-urile si fresh-urile Sloop, insotite de pliculetele misterioase, sunt disponibile pana pe 28 februarie in magazinele Inmedio, 1 minute, Voyage si SoCoffee.

Cum recunosti campania "Sloop it on with Sloopidon"?

Campania "Sloop it on with Sloopidon!" are un key visual simpatic. Mascota Sloop si-a luat aripioarele si arcul si a devenit un adevarat Cupidon care ii indeamna pe consumatori, pe de-o parte, sa capete mai multa energie de Dragobete si sa incerce combinatiile de gusturi fresh ale produselor Sloop, cu mesajul: "Fructele iti dau ce-i mai bun din ele, ca tu sa dai ce-i mai bun din tine".

Pe de alta parte, daca tot este Luna Iubirii, ii provoaca sa descopere surpriza din plicurile roz. Surpriza nu e deloc greu de intuit. Pentru ca "Sloop it on with Sloopidon!" inseamna si un parteneriat intre Sloop si Durex, pliculetele misterioase ascund cate un prezervativ. Mesajele plicurilor pastreaza nota umoristica: "De Dragobete, se deschide in caz de pofta!", „de la 18 ani pana cand te tin puterile!

Rozul produselor Durex a fost culoarea aleasa pentru a semnaliza si la raft campania "Sloop it on with Sloopidon!". De ce roz? Pentru ca s-a dorit a fi o campanie care sa atraga atentia intr-un mod fresh, care sa suprinda vizual prin asocierea a doua branduri cu o abordare aparte, jucausa.

Puteti urmari campania si pe Facebook.

Sloop si Republika – o relatie din care se nasc altfel de campanii

In marea de campanii de Valentine’s si Dragobete, "Sloop it on with Sloopidon!" se diferentiaza tocmai pentru ca nu apeleaza la dulcegarii, ci la sinceritate. Asta pentru ca Sloop este un brand care vrea sa raspunda unor nevoi reale, care sa sustina in mod delicios obiceiurile sanatoase, fara sa ne "certe" daca nu avem stilul de viata perfect sanatos.

Suntem mereu pe fuga, muncim mai mult, iar printre deadline-uri, uitam sa si mancam fructe proaspete. Pentru un astfel de stil de viata alert, Sloop vine pe piata cu o alternativa, o gama de produse (smuti-uri si fresh-uri) numai si numai din fructe, "fara rautati" (aditivi, arome, zahar adaugat sau coloranti).

Campania "Sloop it on with Sloopidon!" se alatura unei serii de campanii la fel de jucause pe care agentia Republika le-a realizat de-a lungul timpului pentru Sloop: "Sloop it #LikeSanta", "Sloop it #LikaCEO" sau "Sloop it #LikeHercules".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related