Alina Floroian (Lowe&Partners) are amintiri foarte frumoase despre branduri "macho"

Alina Floroian (Lowe&Partners) are amintiri foarte frumoase despre branduri "macho"

Marlboro Man si "prietenii stiu de ce" sunt cateva dintre exemplele Alinei Floroian (Account Director, Lowe & Partners).

IQads sarbatoreste 1 si 8 martie cu o dezbatere: cum se imparte industria publicitatii, in functie de sex. Cat de mare e lumea barbatilor in industria de media din Romania? Si cum isi gasesc femeile locul in ea?

Cred ca societatea e atat de macho pe cat ne dorim noi sa o percepem. Daca are muschi si zambet frumos, ne place. Daca nu, ne putem uita in partea cealalta :)) Eu, una, am amintiri foarte frumoase despre branduri "macho" pentru care am facut campanii memorabile. Cui nu i-a placut de Marlboro Man? Si cati barbati n-au zis "Da. Prietenii chiar stiu de ce!" ?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related