C-un Snickers s-o face primavara

C-un Snickers s-o face primavara

Ce ni se intampla (aproape) tuturor cand suntem nemancati? Pai, sa vedem: de la un usor disconfort fizic pana la agresivitate un picut crescuta: n-o zic eu, o spun cercetatorii din America. Ce i se intampla lui Jeremy Clarkson cand ii scade glicemia? E concediat din postul de prezentator al emisiunii Top Gear. Pare-se ca, dupa sase ore de filmari, Clarkson ar fi pocnit un producator pentru nechibzuinta de a nu-i fi procurat mancare. 

Semnaturile au inceput sa curga in petitia de readucere a lui Jeremy inapoi, premierul Angliei suspina din cauza destituirii, Clarkson face haz de necaz pe Twitter (mai mult haz decat necaz). 

Si, cand toate aceste lucruri erau in plina desfasurare, Snickers sare in barca si-l cadoriseste pe proaspatul somer cu un baton la nevoie:


Campania "You're not you when you're hungry" a inceput in 2010 cu dulcea de Betty White, a continuat cu Liza Minnelli, iar 2011 i-a adus pe actorii Joe Pesci si Don Rickles. Robin Williams, Rowan Atkinson sau Godzilla s-au mai perindat prin spoturi pe aceeasi tema.

In fapt, Snickers poate sa continue mult si bine sa capitalizeze foamea ca declansator al spoturilor, cadourilor pentru vedete si tweet-urilor de multumiri pentru ca, nu-i asa, you're not you when you're hungry.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related