Mugur Patrascu (Leo Burnett Group): Punctul de turnura in relatia client-agentie este momentul in care nu mai exista profesionalism

Mugur Patrascu (Leo Burnett Group): Punctul de turnura in relatia client-agentie este momentul in care nu mai exista profesionalism

Relatiile dintre clienti si agentii: mai mult decat business to business, sunt relatii intre oameni. Si, ca toate relatiile dintre oameni, pot sa fie de o sumedenie de feluri: cu dragoste la prima vedere, cu certuri urmate de impacari furtunoase, cu incompatibilitati de tot felul.

I-am intrebat pe publicitarii romani cum vad relatiile dintre agentie si client, ce ii caracterizeaza pe clientii problematici si care sunt sfaturile lor pentru intretinerea flacarii dintre accounti si clienti. Ne-a raspuns la intrebari Mugur Patrascu (Digital Director, Leo Burnett Group), care crede ca agentia nu-i un pension de fete: nu este de ajuns ca un client sa fie dificil pentru a se intrerupe colaborarea. Cu toate acestea, trage linie la lipsa profesionalismului si respectului reciproc. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related