Comediantii si publicitatea. O relatie abuziva, cu umor

Comediantii si publicitatea. O relatie abuziva, cu umor

La recenta aniversare de 40 de ani a Saturday Night Live, NBC si Samsung s-au jucat cu realitatea virtualaAsa ca toti greii comediei, invitati in platou de greul absolut, Jerry Seinfeld, au putut fi urmariti de anumiti useri Samsung, dotati cu Samsung Gear VR, ca si cum ar fi fost in platou. Samsung nu putea gasi un moment mai bun pentru experiment.

Desi aceasta miscare de promovare ar fi putut avea si altfel de urmari. Pentru ca publicitatea si comicii au o relatie speciala.

Nici macar cand a fost invitat la Clio Awards, anul trecut, un eveniment care premiaza cei-mai-bunii publicitatii, Seinfeld nu i-a iertat: "Imi place publicitatea", a spus el, "pentru ca imi place sa mint". Discursul sau, chiar cand primea un premiu din partea industriei, a ranit multe ego-uri creative.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related