In luna Femeii, Renault a oferit soferitelor martisoare auto personalizate

In luna Femeii, Renault a oferit soferitelor martisoare auto personalizate

Pentru a celebra femeile in luna martie, agentia Republika a realizat pentru Renault o campanie de activare si de sustinere a modelelor Captur si Clio, in care soferitele au primit martisoare personalizate pentru masinile lor.

Campania s-a desfasurat in perioada 5-8 martie in Mall Promenada, in cadrul evenimentului Auto Fashion & Style, si a avut ca obiectiv generarea unui capital de imagine favorabil pentru cele doua modele, printr-un mecanism foarte atractiv.

Renault a lansat o provocare soferitelor prezente in zona de expunere a celor doua modele, Clio si Captur: un scurt quiz pentru a descoperi stilul de condus care le reprezinta.

Pentru aceasta campanie, agentia Republika a realizat o aplicatie interactiva prin intermediul careia fiecare dintre participante a putut sa descopere in ce tipologie de soferita se incadreaza: trendy, zen, aventuriera sau puternica.

Cele patru incadrari diferite au fost stabilite in functie de raspunsurile fiecarei participante, dar si de elementele definitorii ale celor doua modele Renault.

Renault Clio a fost asociat cu ideea de a fi chic, eleganta, confortabila si moderna, iar Captur a inspirat dinamism, aventura si indrazneala.

Fiecarei masini i-au fost astfel atribuite, in cadrul campaniei de 8 Martie, doua tipologii de soferite: Trendy si Zen pentru Clio, Aventuriera si Puternica pentru Captur.

Participantele au putut sa descopere, cu aceasta ocazie, atat ce stil de condus le reprezinta, cat si care dintre cele doua masini Renault s-ar potrivi mai bine personalitatii lor.

La finalul testului, participantele au primit din partea Renault un "martisor auto" reprezentat de un sticker personalizat cu o grafica si un mesaj specifice stilului de condus caracteristic fiecareia: „Strada e catwalk-ul meu” pentru soferita trendy, "Zambesc si ma bucur de drum" pentru soferita zen, "Nu ma ratacesc, doar explorez" pentru soferita aventuriera si "Femeia conduce" pentru soferita puternica.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related