Mancarea care-ti merge direct la inima si-n creier

Mancarea care-ti merge direct la inima si-n creier

O sa sar, de data asta, peste introducere. N-o sa va povestesc despre ceafa de porc perfect gatita a bunicii sau ciudatenia sosului ei de visine si nici despre cum anticiparea punerii fiecarei mese ma facea sa topai fericita in jurul ei.

Knorr si al lui Flavour of Home nu mi-a amintit de toate astea, ci mi-a emotionat mica inima din gheata prin niste declansatoare cat se poate de cliseistice: niste ochi albastri usor umezi, catei zambareti si familii fericite, copii balai, iubirea de mama, departarea de casa; lista poate continua, ca o analiza pe text de moda veche. 

DLKW Lowe si Knorr au transportat-o in pustietatea tundrei arctice pe mama induiosata pentru a face ce stie ea sa faca mai bine: sa-i pregateasca fiicei instrainate o masa calda. Ca un colaj induiosator, detaliile paralele sunt perfectionate pana la pozitia furculitei: avem pe de o parte copilul singur, care isi ia viata in propriile maini, gatindu-si paste lipsite de culoare (sau gust) si, de cealalta parte, figura materna atotgatitoare, care provoaca freamat in papilele membrilor familiei extinse, stransi in jurul mesei. Doua lacrimi varsate mai incolo, nici nu-ti dai seama ca micuta ta inima de gheata e in pericol sa se topeasca. Va las sa decideti singuri:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related