Am trait #SensationalFriday pe pielea noastra

Am trait #SensationalFriday pe pielea noastra

Mansarda IQads este ocupata, intr-o proportie covarsitoare, de fete. Nu ca baietii n-ar fi importanti pentru bunul mers al lucrurilor, dar pentru urmatorul eveniment au fost lasati complet pe dinafara. Nici ca se putea mai bine, caci ne-am bucurat doar noi de vizita Maybelline New York, care a lansat campania #SensationalFriday. Ca sa fim cinstite, cred ca s-au bucurat si ei de cat de spectaculos aratam cu make-up-ul pe care artistul oficial al Maybelline New York, Diana Ionescu, ni le-a aplicat.

Conceptul campaniei e simplu si sunt sigura ca majoritatea reprezentantelor sexului frumos se regasesc in el: #SensationalFriday se adreseaza femeilor care intotdeauna asteapta momentul potrivit pentru a se machia, coafa si imbraca in rochia aia speciala, pastrata pentru ocazii la fel de speciale. Numai ca, in 9 cazuri din 10, momentul este amanat.

Maybelline vrea sa ofere, prin mesajul campaniei, un teren de joaca pentru un sunt-mult-mai-mult-decat-casual-FridayIntra in scena #SensationalFriday, pentru ca e timpul ca femeile sa arate senzational fara sa aiba nevoie de un motiv pentru asta.

Maybelline incurajeaza femeile sa fie senzationale dezvoltand miscarea #SensationalFriday. Pentru a marca lansarea proiectului, a fost gandita o campanie promotionala prin care orice femeie poate uploada o poza cu look-ul ei pe site-ul sensationalfriday.ro. Pozele mai pot fi incarcate si pe Instagram, folosind hashtagul #SensationalFriday. La sfarsitul perioadei promotionale, se vor acorda premii prin tragere la sorti, pentru a motiva continuarea manifesto-ului.

Maybelline a trimis invitatii personalizate agentiilor si companiilor pentru a se alatura acestei miscari. Ca parte din activare, am primit si noi vizita make-up artist-ului oficial, Diana Ionescu. Credeti-ne, a fost o surpriza: pe de o parte, pentru ca nu ne asteptam la asta si, pe de alta parte, pentru ca ne-au uimit look-urile finale.

Totusi, suntem inca prea timide ca sa va aratam pozele cu noi, asa ca va lasam un video-ul de prezentare al campaniei. Fetelor, noi va propunem sa fiti senzationale in fiecare zi, nu numai vinerea:

Echipa care a colaborat la aceasta campanie este formata din:

Client: L’Oreal Romania: Stefan Anca (Consumer Intelligence & Digital Manager), Loredana Buta (Junior Digital Project Manager), Parvu Smaranda (Group Product Manager Makeup L’OREAL CPD Division), Iacob Alina (Makeup Marketing Trainee L’OREAL CPD Division);

Creatie: McCann Erickson: Sebastian Olar (Group Creative Director), Alexandru Vasile (Copywriter), Raluca Conache (Art Director), Doina Ionescu (Group Account Director), Raluca Fundeanu (Senior Account Manager), Lucia Rudaci (Junior Account Executive), Madalina Bozeanu (Strategic Planner), Liliana Oltean (Junior Planner);

Media: Zenith Romania

Implementare digital: Happy Digital

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related