Consumul de alcool: doua perspective proaspete

Consumul de alcool: doua perspective proaspete

In februarie 2015, Carlsberg invia campania If Carlsberg did si, cu sau fara voie, intreaga serie de meme-uri generata global. If Carlsberg did supermarkets, ad semnat 72andSunny, devenea visul oricarui barbat, un taram al fericirii, masculinitatii si raurilor de bere vesnice.

In aprilie, campania continua cu o noua fateta: If Carlsberg did posters. Credem ca ati auzit deja ca in Londra se da bere gratis. Nu orice fel de bere, ci probabil cea mai buna bere din lume: Carlsberg. Anglia nu este aleasa la intamplare, caci James Lousada (Chief Executive, Carlsberg UK) declara, tot in februarie, ca relansarea campaniei se datoreaza si pierderii contactului cu filosofia de brand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related