Orice in numele Norocului

Orice in numele Norocului

Loteria din Liban si agentia Impact BBDO Dubai au pus la cale o campanie de atragere a norocului prin inlaturarea sursei ghinionului. Si la ei, si la noi, pisicile negre sunt considerate a fi piaza-rea.

Si, de fapt, daca ar fi sa te iei dupa videoclipul de mai jos, deasupra tarii pluteste un nor de ghinion. Cum sa incurajezi oamenii sa isi incerce norocul si sa joace la loto? 

Nimic mai simplu: in urma unei ample campanii (presa si OOH), se strang toate pisicile negre din Liban si sunt deportate in Noua Zeelanda, tara care le considera aducatoare de noroc. Ajung intr-un hotel de 5 stele unde sunt ultra-rasfatate, iar locuitorii Libanului pot juca linistiti la loto pentru ca ghinionul a fost inlaturat.

In fapt, hashtag-ul campaniei chiar asta e: #GoodbyeBadLuck.

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related