[Cu viralul la control] Radu Pilat (Heist Industries): Daca un ad e tare, bine plasat si suficient seed-uit, devine viral. Si cred ca asta ar trebui sa fie scopul intregii industrii in care activam

[Cu viralul la control] Radu Pilat (Heist Industries): Daca un ad e tare, bine plasat si suficient seed-uit, devine viral. Si cred ca asta ar trebui sa fie scopul intregii industrii in care activam

Cand dai scroll printre actori deveniti spagatisti intre doua camioane, vezi femei care aleg daca sunt frumoase sau nu si fredonezi obsesiv modalitati prin care oricine poate muri, iti vin idei. Asa a fost si in cazul meu. Proverbialului beculet nu i-a trebuit decat un share de la o emisfera cerebrala la alta ca sa imi vina Ideea: de ce sa nu ii intreb pe creativii romani cum se nasc si cum infloresc viralele?

Care ar fi reteta aia cu sugar and spice, aplicata pe publicitate? Radu Pilat (Managing Partner, Heist Industries) ne-a dat propria definitie, in cele ce urmeaza.

Dar va mai tin un pic in suspans, pentru ca vreau sa va povestesc ca Radu si echipa lui se pare ca au descoperit reteta cu mult timp inainte sa il iau eu la intrebari, caci ei sunt responsabili pentru campania Julius Meinl, "Poezia poate face lumea mai buna".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related