[Vlogging-ul autohton] Mikey Hash: La Doza de Has, nu facem brainstorming-uri sa vedem ce va prinde si ce nu. Doar vorbim despre lucruri care ne fac pe noi sa radem

[Vlogging-ul autohton] Mikey Hash: La Doza de Has, nu facem brainstorming-uri sa vedem ce va prinde si ce nu. Doar vorbim despre lucruri care ne fac pe noi sa radem

Doza de Has e instalata bine in peisajul vlogging-ului romanesc. Mikey Hash ne povestea acum 2 ani cum era entertainer de mic. Facea sketch-uri impreuna cu prietenii si se inregistrau pe casete VHS. Tot in joaca si tot cu prietenii a trecut pe YouTube, niste ani mai tarziu, prin 2011.

Si, desi de la cei 15.000 de subscriberi de atunci, s-a ajuns la peste 750.000 pe canalul DoZaDeHas si la aproape 140.o000 pe canalul secundar, Dozele de Has se intampla la fel de spontan ca la inceput. Content-ul trebuie sa fie fun mai intai pentru cei care il produc. Adica Mikey si prietenii lui. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related