Noul Citroen C5 s-a lansat cu Ogilvy

Sub sloganul "100% tehnologie utila" si printr-o lansare avangardista, noul Citroen C5 a intrat si pe piata romaneasca.

"Noul Citroen C5 introduce un nou limbaj estetic pentru Citroen. Combinatia intre "ce stie sa faca" si "cum arata" ii confera noului C5 avantaje reale in segmentul D. » declara Monica Jitariuc - Marketing Director - Automotive Trading Services, importator oficial Citroen pentru Romania.

Strategia lansarii noului Citroen C5 a apartinut agentiei Ogilvy&Mather, care, sub conceptul "Noul ritm. Noul Citroen C5" a dezvoltat o intreaga campanie: teaser TV, adaptare spot TV, radio, print, outdoor si direct mailing.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related