MSLGROUP The Practice urca de doua ori pe scena EMEA Sabre Awards 2015

MSLGROUP The Practice urca de doua ori pe scena EMEA Sabre Awards 2015

Marti, 20 mai 2015, a avut loc la Londra Gala de premiere a EMEA Sabre Awards 2015, cea mai importanta competitie de relatii publice, iar MSLGROUP The Practice a urcat de doua ori pe scena competitiei.

Primul trofeu a fost Eastern Europe Consultancy of the Year, castigat ca parte din echipa MSLGROUP. Agentia din Romania a mai primit o data aceasta distinctie, la editia din 2013 a competitiei, fiind prima si singura agentie romaneasca de relatii publice care a primit aceasta recunoastere la nivel international.

 

Al doilea trofeu castigat de MSLGROUP The Practice a fost GOLD Sabre Award la categoria Corporate Social Responsibility, pentru campania “Prepare today for the jobs of tomorrow”, client Samsung Electronics Romania.

Anterior competitiei EMEA Sabre Awards, campania „Preparing Today for the Jobs of Tomorrow” a primit distinctia PR INNOVATOR OF THE YEAR in cadrul Galei Romanian PR Award 2014, fiind de altfel cea mai premiata campanie a competitiei locale, dupa ce a obtinut si GOLD la categoriile Tech PR si Responsabilitate sociala si dialog cu grupurile co-interesate si SILVER la categoria Comunicare corporatista.

Prin programul Preparing Today for the Jobs of Tomorrow”, Samsung a oferit elevilor de liceu si studentilor posibillitatea de a-si dezvolta competentele digitale, atat de necesare pe piata muncii, contribuind astfel atat la viitorul tinerilor, ci si la cel al societatii romanesti. Programul a avut drept scop sa faciliteze accesul tinerilor pe piata muncii, ajutandu-i pe acestia sa dobandeasca competentele digitale de care au nevoie pentru a-si construi cariera.

Programul a fost implementat in 3 piloni: Smart Classroom, care a dotat sali de clasa cu tehnologie Samsung de ultima generatie (tablete, smart TV, e-board); Tech Institute, care a dezvoltat laboratoare de inovatie, dotate cu tehnologie Samsung; caravana nationala Trends of Tomorrow, desfasurata in 30 de licee din tara, unde a oferit elevilor posibilitatea de a descoperi ce cariera li se potriveste cel mai bine, prin instrumente profesionale, recunoscute international. Peste 8.000 de elevi au completat testul Holland, fiind prima implementare de acest gen din Romania.

Premiile SABRE Awards sunt recunoscute drept cea mai prestigioasa competitie dedicata industriei de relatii publice. Cu o traditie de peste un deceniu in Europa, Africa si Orientul Mijlociu, acestea premiaza cele mai strategice, creative si eficiente campanii. In cadrul editiei din 2015 a premiilor SABRE s-au inscris un numar de peste 2.400 de lucrari din toata regiunea EMEA.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related