Liviu Mihaiu: Sunt putine companiile care evalueaza cu adevarat impactul asupra unui proiect implementat alaturi de o organizatie si nu doar bifeaza in dreptul liniutei de strategie CSR din partea companiei-mama

Liviu Mihaiu: Sunt putine companiile care evalueaza cu adevarat impactul asupra unui proiect implementat alaturi de o organizatie si nu doar bifeaza in dreptul liniutei de strategie CSR din partea companiei-mama

Liviu Mihaiu, despre evolutia asociatiei Salvati Delta Dunarii (SDD), obiectivele si rezultatele ei de pana acum, precum si despre modul companiilor de a face CSR in Romania:

 

Obiectivul general al SDD este sa ocroteasca Natura si Oamenii care traiesc in Delta si de pe urma Dunarii. Nu exista o alta solutie decat armonia dintre Delta si locuitorii ei. Unii impotriva celorlalti este "wrong choice".

Daca oamenii o duc rau, vor exploata salbatic resursele. Deci nu e nimic sustenabil in a proteja pe unii de ceilalti, asa cum adesea auzim ca protejam animalele in detrimentul oamenilor. De aceea sloganul asociatiei este: "In lupta cu oamenii pentru Binele Naturii. Si in final, pentru Binele Oamenilor".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related