Paul Criveanu (DDB Russia): De ce si-ar pierde vremea cineva sa gaseasca o solutie creativa daca nu e platit pentru asta? Pentru ca are o sansa din 84 sa cistige un proiectel? Nu e mai rentabil oare sa joace la loterie?

Paul Criveanu (DDB Russia): De ce si-ar pierde vremea cineva sa gaseasca o solutie creativa daca nu e platit pentru asta? Pentru ca are o sansa din 84 sa cistige un proiectel? Nu e mai rentabil oare sa joace la loterie?

 Buletin meteo, editie speciala. Dupa #pitch2015, a plouat cu meme-uri si, ocazional, a fulgerat cu indignari. Presiunea atmosferica a tot crescut in asteptarea unei reactii din "ochiul furtunii". O asteptare tot mai prelungita, asa ca nici presiunea nu mai e ce-a fost. La o saptamana de la eveniment,  ne regasim tot in expectativa, am trecut la starea vremii pe glob. Pe alte meleaguri cum ar bate vantul in situatia lui #pitch2015?

Paul Criveanu (COO, DDB Russia) accentueaza dubla dimensiune a situatiei de pitch. Evaluarea nu merge numai in directia client > agentii, ci mai mult decat necesara e activarea sensului invers. Agentia il masoara si cantareste pe client inainte de a-si lua un angajament (fie el si temporar) fata de acesta. In cuvintele lui Paul,  procedeul "este un factor minim de igiena". 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related