1000 years of #lessordinary by Finlandia Vodka

1000 years of #lessordinary by Finlandia Vodka

Finlandia Vodka lanseaza, la nivel international, sub platforma globala de comunicare to the life #lessordinary, o noua etapa de sedimentare la nivel de identitate, ce poarta numele de “1.000 de ani de #lessordinary”.

Menirea ei este sa exploreze si mai mult ADN-ul brandului aducand in fata consumatorilor personaje care reprezinta spiritul #lessordinary pe care Finlandia il incurajeaza.

Finlandia Vodka a cautat in toata lumea si a pus cap la cap o colectie caleidoscopica de individualitati umane care traiesc in fiecare zi obisnuitul intr-un mod mai putin obisnuit.

Personajele gasite – ale caror varste insumeaza, in total, 1.000 de ani - au fost alese si intervievate cu intentia de a extrage si distila intelepciunea fiecaruia, totul intr-un film cu caracter autentic si inspirational. scopul final este de a-i intriga pe toti ceilalti spre o eliberare a propriului spirit #lessordinary si al unui trai in conformitate cu nonconformismul.

De la increderea de neclintit a luptatorului travesti de wrestling din New Mexico, la conceptia despre identitate a unui fost agent dublu, viziunile personajelor nu sunt nicidecum un set de platitudini dulci si obisnuite la care te-ai puteai astepta.

Intelepciunea unei vieti traite la extrema obisnuitului coagulata intr-o poveste cu un final deschis formeaza 10 decenii de viata #lessordinary.

Timp de 14 saptamani, Finlandia Vodka va prezenta pe pagina de Facebook cate un personaj al campaniei.

Fiecare saptamana va aduce in prim plan un set de citate inspirationale bazate pe intreaga experienta de viata a personajului, o recomandare de cocktail adaptat personalitatii individului comunicat si viziunea sa asupra a ceea ce inseamna sa consumi intotdeauna responsabil.

Personajul din saptamana 15-21 iunie va fi actorul din Game of Thrones si al treilea cel mai puternic om din lume, Hafthor Julius Bjornsson, care cauta sa-i convinga pe toti cei care vizioneaza serialul sa isi gaseasca abordarea decisiva, dar #lessordinary.

El impartaseste cu audienta mesajul sau puternic: keep pushing or quit dreaming.

Urmatoarele personaje sunt:

Iris, cea mai batrana adolescenta din lume, 93 ani

Sulo, imblanzitorul de ursi, 74 ani

Hanna, campioana la curse de reni, 36 ani

Tuomas, primul inotator care a traversat Golful Finlandei, 43 ani

Cassandro, luptator travesti de wrestling, 45 ani

Dawid, prim balerin, 27 ani

Tobba, vulcanolog, 34 ani

Pekka, global mixologist Finlandia, 43 ani

Mady si Monette, gemene, 128 ani

Theo, sculptor kinetic, 67 ani

Squirt, dansator funerar, 51 ani

Matti, fost agent dublu, 77 ani

London WRC, echipa paralimpica de rugby, 256 ani

 

Filmul 1000 years of #lessordinary poate fi vizionat aici: 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related