Mai multa culoare, mai putina sare

Mai multa culoare, mai putina sare

Consumam multe lucruri care ne fac rau, in exces, pentru ca nu le vedem. Aer poluat, stres, sare. Si daca pe unele nu le putem controla, iar altele sunt prea abstracte pentru a fi masurate, cu sarea mai avem o sansa.

In acest sens, Fundacion Favaloro si Grey Argentina i-au dat un contur mai pronuntat: au colorat-o. Si cand vezi ca ti se albastreste farfuria cu paste, te sfiesti in a turna prea multa sare. Campania, ca si produsul ei, a fost foarte vizibila si comentata in Argentina. Asteptam pe cineva care sa coloreze si orele de lucru

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related