UAPR saluta adoptarea OUG 25/2013 cu amendamentele sustinute de industria de publicitate

UAPR saluta adoptarea OUG 25/2013 cu amendamentele sustinute de industria de publicitate

Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania saluta aprobarea de catre Parlamentul Romaniei a OUG 25/2013 cu amendamentele propuse si sustinute atat de industria de publicitate cat si de mediul de afaceri.

In forma sa initiala, OUG 25/2013 excludea agentiile de media din relatia client – radiodifuzor, reprezentand astfel o interventie nepotrivita in relatiile comerciale dintre doua sau mai multe entitati private.

Inca de la inceputul parcursului legislativ al proiectului de lege, UAPR, alaturi de IAA Romania, de Coalitia pentru Dezvoltarea Romaniei si de AmCham, a militat pentru amendarea textului ordonantei, astfel incat agentiile de media sa isi mentina rolul de partener cheie atat pentru advertiseri cat si pentru radiodifuzori.

Consideram ca forma finala a legii, asa cum a fost adoptata de Senatul Romaniei, asigura libertatea partilor de a-si alege partenerii si furnizorii de servicii, recunoaste valoarea adaugata a agentiilor in tranzactiile de media si permite derularea in conditii optime a relatiilor comerciale in acest domeniu.

Trebuie spus ca amendarea OUG 25/2013 este rezultatul unor eforturi sustinute, intreprinse de UAPR si IAA Romania, cu sprijinul asociatiilor de business si al Asociatiei Europene a Agentiilor de Comunicare (EACA), dar si al unui dialog constant cu autoritatile care legifereaza in acest domeniu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related