Marian Chiriac (Alerg.ro): Am interactionat cu mai toate brandurile prezente in Romania care se asociaza cu alergarea. Cu doar cateva exceptii, nu cunosc si nu inteleg fenomenul alergarii de masa

Marian Chiriac (Alerg.ro): Am interactionat cu mai toate brandurile prezente in Romania care se asociaza cu alergarea. Cu doar cateva exceptii, nu cunosc si nu inteleg fenomenul alergarii de masa

"La anul se vor implini 30 de ani de la prima distanta a maratonului pe care am alergat-o. As zice, asadar, ca alerg dintotdeauna. Alergarea pentru mine e o forma naturala de a ma misca, un mod de viata", spune Marian Chiriac (jurnalist cu 25 de ani experienta si alergator pe masura).

A pornit Alerg.ro ca un blog si peste 2 ani a devenit o revista tiparita, cu o echipa proprie si colaboratori. In plus fata de acest proiect, Marian organizeaza programe de training pentru alergatori ,dar si evenimente conexe alergarii, cum ar fi Seratele Alergatorului.

Asa cum arata si datele cercetarii "Sport in Romania 2015. Focus on Running", realizata de Quantix Marketing Consulting, din ce in ce mai multi romani incep sa alerge.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related