[Publicitatea pe bloguri] Cristiana Andrei (Rogalski Damaschin): Tot traficul din lume nu ajuta pe o postare "artificiala"

[Publicitatea pe bloguri] Cristiana Andrei (Rogalski Damaschin): Tot traficul din lume nu ajuta pe o postare "artificiala"

Publicul simte de la o posta articolele fabricate si scrise la comanda. Tocmai de aceea, Cristiana Andrei (Social Media Director, Rogalski Damaschin) nu da cu banu' atunci cand recomanda un blogger. Si se fereste si de atitudinea "yes man" fata de client.

Continutul este mereu pe primul loc, iar traficul este si el tot pe primul loc. Si iata care sunt argumentele mele. Daca am vrea doar trafic, am putea merge catre o publicatie online, unde cifrele arata mereu mai bine decat cele de pe blog, dar aici este diferenta intre blog si publicatie online – continutul este personalizat la maximum, libertatea de exprimare mai mare si, pe anumite branduri, asta se traduce in credibilitate mai mare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related