Cannes Lions 2015: "In fata blocului", proiect shortlistat la categoria Design

Cannes Lions 2015: "In fata blocului", proiect shortlistat la categoria Design

A treia runda de shortlisturi de la Cannes Lions 2015 a fost publicata, cuprinzand proiectele finaliste in cadrul urmatoarelor categorii de concurs: Cyber, Design, Product Design, Radio si Glass - noul premiu Glass Lion, infiintat de festival in 2015 si dedicat campaniilor ce adreseaza stereotipuri sau prejudecati de gen. Iar pe lista scurta a categoriei Design se afla si un proiect romanesc.

In fata bloculuicolectia celor 55 de jocuri ale copilariei creata de Vlad Tomei (Propaganda) si Mihai Gheorghe (McCann), este astfel shortlistata la categoria Design, subcategoria Printed Books. Proiectul a fost inscris de catre Supersomething Studio, clientul fiind Scoala de Joaca, ONG dedicat educatiei non-formale a copiilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related