7 saptamani si 9 zile de "Bucurie pentru Nepal"

7 saptamani si 9 zile de "Bucurie pentru Nepal"

Neputinta e unul dintre cele mai apasatoare sentimente, sa nu fie chiar cel mai apasator, iar alpinistul Alex Gavan, supravietuitor al cutremurilor din Nepal de pe 25 aprilie, s-a angajat in urma cu cinci saptamani sa o combata activ, sprijinindu-i pe oamenii aflati in satele nepaleze izolate si extrem de dificil de accesat, inclusiv de catre autoritati si organizatii umanitare.

Asa a fost initiata campania "Bucurie pentru Nepal / #joy4nepal", care continua, ajungand in cea de-a cincea saptamana din perioada sa de desfasurare: 7 saptamania si 9 zile, o trimitere la magnitudinea primului cutremur din Nepal (7.9 grade pe scara Richter). 

Saptamana trecuta a aparut si spotul oficial al campaniei, o animatie in care Alex Gavan explica pe scurt situatia in care se afla o parte din populatia nepaleza si ii indeamna pe privitori sa doneze. 



Proiectul a fost pus pe picioare pro bono, cu sprijinul urmatorilor: Oana Marinescu si Oma Vision (concept si directie strategica), Serban Alexandrescu (copywriting), Tuan Nini (grafica), Anna Florea (animatie), Serban Ilicevici si Studio 148 (muzica si mixaj sunet), Alex Tuhut (inregistrare audio).

Facem partea noastra de diferenta prin compasiune in actiune. Haideti cu totii sa aducem #‎joy4nepal printr-un SMS de 2 Euro la 8826 (in retelele Orange, Vodafone, Telekom), sau alta suma pe http://www.alexgavan.ro. 100% din bani ajung in proiecte cum ar fi reconstructie de scoli, nu in costuri administrative, prin partenerul nostru Matthieu Ricard si organizatia sa umanitara, Karuna Shechen, spune Alex pe contul sau de YouTube, unde este postata si campania.


Campania a depasit pragul de 50.000 euro, anunta ieri pe Facebook alpinistul Alex Gavan, supravietuitor al cutremurului nepalez din 25 aprilie 2015. 

Mai exact, pana in prezent, de pe alexgavan.ro/nepal aflam cum campania a strans pana la acest moment 54.485 de euro. Banii vor merge catre asociatia locala, partenera a proiectului, Karuna-Schehen si vor fi folositi direct pentru oamenii si comunitatile afectate de cutremurele din Nepal, costurile administrative ale asociatiei fiind suportate de un alt donator, potrivit aceluiasi site.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related