[Drumul spre Gatit: echipele] Sa ai incredere sau nu in The Skinny Chef? Afla la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

[Drumul spre Gatit: echipele] Sa ai incredere sau nu in The Skinny Chef? Afla la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl
De la stanga la dreapta, echipa GfK: Adrian, Gabriela, Marius si Ami.

GfK se ocupa, in viata de zi cu zi, de research. Altfel o sa stea treaba pe 15 si 16 iulie, la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl, gazduita de Chef Parade, cand o sa ne incante cu o reteta ravnita de carnivori si ovo-lacto-vegetarieni deopotriva. Echipa formata din patru bucatari amatori o tine una si buna: Don't Trust the Skinny Chef. Ne-o spun in cor, mandri de numele de scena ales.

Nu va sfiiti, trageti cu ochiul la ce au de spus despre competitie. Increderea in spusele lor, pe propria raspundere, se intelege:


Saga formarii echipei

Initiatorii ati fost, normal, voi! Noi doar am imbratisat rapid ideea si intr-o zi aveam echipa. La job, in viata si in echipa o sa facem un singur lucru: giving our best shot :)


Numele echipei

Adrian: Eu sunt slab de cand ma stiu si oamenilor nu le vine sa creada ca pot sa fiu si gurmand in acelasi timp. So, we monetized that! (n.r. numele echipei GfK este Don't Trust The Skinny Chef)


Logo-ul echipei

Desi chef-ul e skinny, cheful de distractie al echipei e maxim. Ne-am dorit un logo haios si speram ca ne-a iesit. Abia asteptam sa-l vedem pe sorturi.

Sa nu ziceti ca nu v-au spus


Ingredientul secret ales

Ricotta e un ingredient inca necunoscut la noi si folosit mult la deserturi. Asa ne-am decis sa-l folosim intr-o versiune la fel de necunoscuta pentru lasagna.


Experienta intr-ale gatitului

Adrian: Am inceput sa gatesc pe la 17 ani. Stiam ca plec la facultate si trebuie sa ma descurc. Dupa cativa ani pe plita electrica, pe holurile caminelor din Regie, am inceput sa dezvolt pasiunea asta. Ma relaxeaza cel mai mult sa fac pizza sau italian dishes, in general.


O intamplare dezastruoasa in bucatarie

Adrian: Odata am pus apa foarte fierbinte peste faina cu drojdie si apoi ma miram ca nu creste deloc. Habar nu aveam ca drojdia se poate opari. In rest, greseli ca tot omul.

Ami: Mi s-a intamplat, cand erau fetele mele mici, sa facem dezastru in bucatarie. Insa pentru mine sunt amintiri frumoase!


Ce are publicitatea de invatat de la gatitul in echipa? 

Cand mai multe minti contribuie la crearea unei idei, sigur iese ceva fain. Credem ca reciproca e valabila si daca inlocuim „minti” cu „maini” si „idee” cu „dish”.


Un mesaj pentru adversari si unul pentru jurati

Adversarilor le putem spune de pe acum ca jucam 4-4-2. Speram ca membrii juriului nu au mai mancat pana acum o lasagna fara carne si dupa concurs sa devina unul dintre dish-urile lor preferate.


Un moment asteptat si unul de care se tem

Asteptam cu nerabdare probele speciale. In rest, temeri nu avem, gandim pozitiv.


Despre Cupa Agentiilor la Gatit

Creativii ingredientelor, ai prezentarilor culinare si suporterii lor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Aducem creativii in bucatarie din 2013 si starnim industria sa se infrunte in preparate. In 2015, Cupa Agentiilor by Lidl e gazduita de Chef Parade Cooking School, beneficiaza de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele vor fi gatite sanatos cu Zepter. Participantii se vor juca cu Jacobs, in timp ce legumele vor fi rasfatate de Bonduelle si vor degusta alta mancare de peste de la Ocean Fish. Promotionalele creative sunt asigurate de Samdam.

Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, cu solutii de la AdProduction, tiparituri creative de la Grafica si Tipar, spectacol tehnic de la Five’s si ajutoare de incredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia si Elevate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related