[Drumul spre Gatit: echipele] Noua revolutie vine la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

[Drumul spre Gatit: echipele] Noua revolutie vine la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

Nu va speriati, e o revolutie pasnica. Ne-o garanteaza Laura the kitty mom, Toni omul orchestra, Dana soprana, Ciprian the gold man si Greta the pixel girl, cei cinci initiatori ai Food Nuevolution, care vor sa pregateasca juriul Cupei Agentiilor la Gatit by Lidl pentru ce-i mai delicios de bun - de pe-acum. Nuevolution, ii spun ei, aflata la granita intre clasic, evolutie si noutate pentru papilele noastre gustative. Noastre si voastre, caci puteti sa-i vedeti si sa-i cunoasteti pe 15, 16 si 17 iulie la Chef Parade. Descoperiti invatamintele lor intr-ale bucatariei, sunt la un scroll distanta:


Saga formarii echipei

La noi a fost ceva spontan. N-a fost nevoie decat de un "hai", iar in urmatorul minut am avut si echipa pregatita.

Initial ne gandeam sa ne luam si cateva ajutoare mai neinitiate in arta culinara care s-au oferit sa spele ceapa, insa am ajuns la concluzia ca mai bine lasam opulenta pentru alta ocazie.

Asadar, cei cinci fantastici care ne vor reprezenta sunt: Dana, Greta, Laura, Toni si Ciprian.

Dana soprana, Manager Assistant, are grija ca toate rotitele agentiei sa se invarta in stil perpetuum mobile si pare hotarata sa faca la fel si in bucatarie. Sa nu uitam de rasul ei care ar binedispune si un chef in pragul falimentului. Sau al arderii mancarii?

Greta the pixel girl, Art Director, are gusturi rafinate in orice aspect. Simtul ei artistic se revarsa asupra retetelor, de parca tigaia ar fi Illustrator.

Laura the kitty mom, Client Service Director, isi asuma rolul de a directiona atat traiectoria creativa a unui brief, cat si ruta catre succesul retetei. La urma urmei, tot un fel de brief e, iar ea vrea sa aiba intotdeauna clienti fericiti, pardon, un juriu fericit.

Toni omul orchestra, cel bun la toate si mandru-n toate cele ne uimeste in fiecare zi cu cate ceva. Si va va uimi si pe voi cu ideile lui culinare.

Ciprian the gold man, Director Financiar, invarte continutul cratitei ca pe bani, iar partea cea mai buna este ca ambele ii ies la perfectie.


Numele echipei

La noi in agentie, se mananca destul de fresh si original, am putea spune. De aici ne-am dat seama ca alegerile noastre alimentare s-au schimbat, au evoluat, ne indreptam inspre smart food, pret a manger, insa care sa fie delicioasa, asa cum ne-a invatat traditia. Practic, este o combinatie intre clasic, evolutie si noutate pentru papilele noastre gustative. Cam asa a luat nastere Food Nuevolution.


Logo-ul echipei

Aici vom spune doar faptul ca logo-ul se impleteste savuros cu numele, iar impreuna intregesc acest tot unitar al conceptului de nuevolutie.


Ingredientul secret

De ce dafin? Pentru ca vrem sa ne culcam pe lauri. Glumim acum, dar dafinul are o bogata incarcatura simbolistica si mitologica.

De exemplu, in Grecia antica, frunzele de dafin erau folosite pentru cununile de lauri, iar noi, prin utilizarea acestui ingredient consideram ca ii vom innobila pe cei care ne vor gusta din mancare. Sau poate doar ne place aroma delicioasa pe care o lasa si ne-am lasat dusi de val in a ne promova ingredientul secret.


Experienta intr-ale gatitului

Pentru fiecare dintre noi, gatitul este un hobby prin care ne putem transpune cu usurinta personalitatea.

De exemplu, Gretei ii place sa combine culori in retetele sale pentru a-si hrani pasiunea pentru arta vizuala, iar lui Ciprian ii place sa imbine arome spicy. Suntem curiosi ce se ascunde in spatele acestei picanterii :)


Intamplari dezastruoase in bucatarie

Niciodata sa nu pui chili in ciorba. Nu va inlocui nevoia de ardei iute, ci doar nevoia de a o manca. Si, in general, fara experimente in cuptorul cu microunde in pauza de masa. Pericol de explozie pentru tochitura, topire pentru caserole si innegrire pentru oua.


Ce are publicitatea de invatat de la gatitul in echipa?

Elementul distractiv. Ne stresam prea mult, ne rezumam in general la ce e safe si uitam faptul ca secretul publicitatii este acela de a pune dragoste in ceea ce faci. Exact ca in cazul gatitului.


Un mesaj pentru adversari si-nca unul pentru jurati
 

Da final destination, acolo ne va duce secretul nostru culinar.

Pentru membrii juriului, sa va pregatiti papilele gustative sa danseze pe un mix antitetic de arome traditionale si inovatoare. Nu ne aruncam la cuvinte mari, nu promitem senzationalul, insa stim ca va fi o nuevolution.


Un moment asteptat si unul de temut

Asteptam cu nerabdare sa combinam toate condimentele in realizarea capodoperei, iar totodata, ne e frica sa nu fim cuprinsi de un exces de zel, de o creativitate nebuna pe care cei din exterior nu o pot intelege. Si practic, nici noi, intr-un final. Iar mancarea sa fie produsul unui brainstorming pe iarba. Dar noua ne place sa fim optimisti, asa ca bucurie is all over the place. :)


Bonus, o poza cu voi in bucatarie

Sa fim siguri ca se stie cine e seful in bucatarie


Despre Cupa Agentiilor la Gatit

Creativii ingredientelor, ai prezentarilor culinare si suporterii lor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Aducem creativii in bucatarie din 2013 si starnim industria sa se infrunte in preparate. In 2015, Cupa Agentiilor by Lidl e gazduita de Chef Parade Cooking School, beneficiaza de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele vor fi gatite sanatos cu Zepter. Participantii se vor juca cu Jacobs si vor degusta alta mancare de peste de la Ocean Fish, in timp ce legumele vor fi rasfatate de Bonduelle. Promotionalele creative sunt asigurate de Samdam.

Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, cu solutii de la AdProduction, tiparituri creative de la Grafica si Tipar, spectacol tehnic de la Five’s si ajutoare de incredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia si Elevate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related