Agonia si extazul publicitarilor intr-o singura melodie

Agonia si extazul publicitarilor intr-o singura melodie

Stii ca sunt inundatii in Romania daca auzi Lux Aeterna la stiri. Si stii ca e o reclama la telefonie mobila daca fredoneaza Regina Spektor pe fundal. Dar, mai ales, stii ca ai un case castigator la un festival de publicitate, daca ai ales bine cantecul care sa il propulseze in istorie.

Un spot de promovare al conferintei Creative Fuel, care are loc pe 6 august in Sydney, este atat de hilar incat isi permite sa dureze mai mult de 5 minute.

Video-ul arata detaliile de culise in realizarea a ceea ce se doreste melodia absoluta si universal-valabila a case-urilor de festival.

Cantecul care sa te poarte prin tragedia problemelor intampinate in brief, euforia intalnirii solutiei si orgasmul rezultatelor care au legatura (sau poate nu) cu realitatea.

Melodia este comentata, apoi, cu mult umor si accent australian, de membrii industriei de publicitate. Si e ceea ce ar rezulta in urma unui threesome dintre Beyonce, Sigur Ros si Coldplay.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related