[Drumul spre Gatit] Andreea Balan (Ocean Fish): Ne dorim ca toti consumatorii sa inteleaga traseul materiei prime si felul in care se prelucreaza aceasta

Ca Ocean Fish inoata creativ la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl v-am zis. Acum facem cunostinta cu unul dintre oamenii care il fac pe Ocean Fish atat de creativ. E vorba de Andreea Balan (Marketing Manager, Ocean Fish) care are incredere ca orice minune se poate intampla daca ai la dispozitie cativa publicitari reuniti intr-un singur loc. 

Tot ea ne-a spus cate ceva despre modul in care comunica brandul Ocean Fish: elementul diferentiator pe care se concentreaza este calitatea produselor, la fel de importanta fiind, insa, si transparenta privind traseul materiei prime si felul in care se prelucreaza aceasta. De testat, o testam intr-o saptamana: la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl gazduita de Chef Parade, care are loc in perioada 15-17 iulie.


Experienta intr-ale gatitului

Eu zic ca ma descurc destul de bine, avand in vedere ca la baza zac origini moldovenesti :) Ca volum de gateala, pot spune ca este in functie de dispozitie si anotimp. In anotimpul rece gatesc mai mult, vara preferand retete cat mai simple si light. De cand m-am inrolat in echipa Ocean Fish pot spune ca sunt o consumatoare fidela de produse deja preparate din peste :)


O intamplare dezastruoasa in bucatarie

Nu as putea spune ca a fost chiar dezastruoasa, important este ca s-a terminat cu bine.

In cateva cuvinte, era prima mea experienta cu unghii false si sa zicem ca una dintre ele a nimerit in unul din ardeii umpluti. Un prieten aflat in vizita a salvat situatia gasind unghiuta intre dinti. A fost de fapt o intamplare fericita :) Ii sunt recunoscatoare ca s-a sacrificat pentru binele celorlalti.


Comunicarea Ocean Fish

Ocean Fish comunica prin scoaterea in evidenta a principalului pilon cu care se identifica si il ajuta sa se diferentieze de competitie, anume calitatea produselor. Consumatorii Ocean Fish aleg produsele noastre raportandu-se la acest criteriu de selectie, pretul fiind pe locul doi.

Toate investitiile facute in ultimii ani au fost facute tocmai pentru a sustine acest lucru, astfel devenind lider de piata.

Un alt lucru foarte important este transparenta in ceea ce priveste procedeele prin care se realizeaza produsele noastre si provenienta materiei prime.

Ne dorim ca toti consumatorii sa inteleaga traseul materiei prime si felul in care se prelucreaza aceasta, tocmai pentru a avea incredere ca produsele noastre isi merita statutul.


Asteptari de la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

Am ales sa ne asociem cu acest event in primul rand ca mi s-a parut o initiativa foarte interesanta inca de acum 3 ani si cred ca este o oportunitate foarte buna de a ne prezenta si in randul publicitarilor.

Asteptarile sunt de natura sociala, imi doresc ca brandul Ocean Fish sa intre in contact cu cat mai multi oameni din toate domeniile.


Cum crezi ca se vor descurca concurentii?

Venind din aceasta arie, pot spune ca publicitarii se pot descurca in orice situatie. Fie ca e vorba despre un client imposibil, construirea unei baze OZN sau gatit! :)


Mesaj pentru publicitarii de la Cupa Agentiilor de Gatit by Lidl

You can handle it!

Acest articol face parte din seria editoriala Cupa Agentiilor la Gatit: endorseri.


Despre Cupa Agentiilor la Gatit

Creativii ingredientelor, ai prezentarilor culinare si suporterii lor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Aducem creativii in bucatarie din 2013 si starnim industria sa se infrunte in preparate. In 2015, Cupa Agentiilor by Lidl e gazduita de Chef Parade Cooking School, beneficiaza de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele vor fi gatite sanatos cu Zepter. Participantii se vor juca cu Jacobs si vor degusta alta mancare de peste de la Ocean Fish, in timp ce legumele vor fi rasfatate de Bonduelle. Promotionalele creative sunt asigurate de Samdam.

Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, cu solutii de la AdProduction, tiparituri creative de la Grafica si Tipar, spectacol tehnic de la Five’s si ajutoare de incredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia si Elevate.



Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

AdProduction

Prezentare : Suntem AdProduction si facem productie publicitara tailor made.Desi foarte diferite, toate proiectele noastre sunt pregatite in doua faze: intai gandite, apoi date in productie.Prima data ne oprim la o... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related