Sefilor, beti Sprite, ca treaba e nasoala

Tanti Tantza de la 3 a castigat o racheta de tenis - pacat ca ea are 80 de ani, iar nepotii sunt plecati din tara. Ca lumea e rea si participa la promotii fara discernamant, dar cu noroc, spune si Sprite in ultima promotie realizata de McCann.

Dupa ce anul trecut ati aflat ca aveti sanse mai mici de 0.002% de castig la o promotie, anul asta aflati de la Sprite un adevar si mai dureros: sansele astea nici nu sunt ale voastre, ci sunt ale lor. Pentru ca "La promotii castiga cine nu trebuie". Solutia e sa beti Sprite pana la epuizare. Macar pana la epuizarea stocului. Promotia, construita pe noua platforma Sprite "Spune pe bune" lansata in 2005, se adreseaza in special sefilor din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 12-24 de ani. Pentru un efect coplesitor asupra targetului, spotul "La promotii castiga cine nu trebuie" e sustinut de machete in presa, spot radio si materiale la punctul de vanzare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related