Mai Aproape de Natura cu Napolact BIO si V8

Mai Aproape de Natura cu Napolact BIO si V8

Cu ocazia lansarii noii game Napolact BIO, agentia V8 Interactive ne-a indemnat sa ne apropiem de natura si ne-a ajutat chiar sa facem un prim pas, printr-o campanie care s-a desfasurat in perioada 5 iunie – 30 iunie 2015, pe platforma InTihna.ro, un proiect lansat recent de V8, pentru clientul Napolact. 

"Noua gama Napolact BIO ne-a adus aminte, in primul rand, de noi insine si de lucrurile cu adevarat importante. Ne-a facut sa ne gandim la cei dragi, la grija pe care le-o purtam, la vietile noastre agitate de zi cu zi, cu prea putine ocazii de tihna. Ea, in sine, reprezinta o alternativa accesibila, de viitor si pentru viitor, care ne poate insoti in cautarile noastre de experiente alternative, cu un aport de lucruri cu adevarat benefice. Asa a aparut ‘’Mai Aproape de Natura’’, o campanie care are in centrul ei, simbolic, o planta care creste odata cu apropierea noastra de natura si cu grija pe care i-o purtam." Mihaela Nachi (Account Manager, V8)

Campania a fost lansata prin intermediul unui landing page, pe platforma InTihna.ro. Fiecare vizitator a putut gasi aici mai multe informatii despre noua gama BIO si, inainte de toate, a putut lua contact cu un mic colt din inima Ardealului.

De fapt, propriul lui colt din inima Ardealului. Fiecare actiune a lui pe platforma InTihna.ro si fiecare bon introdus pentru un produs BIO de care s-a bucurat au dus la cresterea armonioasa a plantei. Pe parcursul intregii campanii, planta a comunicat cu fiecare participant, aducand vesti din lumea neatinsa a Ardealului si multumind pentru implicare.

"Campania Mai Aproape de Natura nu doar ca ne indeamna la un stil de viata diferit, autentic, dar ne ajuta si sa intelegem eforturile pe care fermierii din locurile acelea neatinse, din inima Ardealului, le fac pentru ca produsele Napolact BIO sa ajunga pe mesele noastre. Gama Napolact BIO contine lapte ecologic, provenit numai din ferme atent selectionate, cu aceeasi grija pe care o are, sau ar trebui sa o aiba, fiecare dintre noi pentru nevoile familiei. Doar asa laptele isi pastreaza toate calitatile daruite de natura." Anca Roman (Marketing Manager FrieslandCampina)

La finalul campaniei, echipa V8 i-a contactat pe prietenii de la 10lucruri.ro si i-a provocat sa se apropie la randul lor de natura. Provocarea le-a placut atat de mult, incat baietii si-au propus sa devina una cu natura. Asa se face ca au exersat pana au reusit sa puna cap la cap un video ghid de share-uit cu toata lumea.

Fii una cu natura - Partea 1



 Fii una cu natura - Partea 2



Echipele implicate

Echipa FrieslandCampina:
Anca Roman, Marketing Manager
Elena Oancea, Senior Brand Manager
Marius Joian, Brand Manager

Echipa V8 Interactive:
Andrei Cucoanes, Creative Director
Iulia Stefanica, Art Director
Ana Maria Dutu, Copywriter

Mihaela Nachi, Account Manager
Corina Angearu, Client Service Director
Ana Maria Iana, Social Media Strategist

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related