Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl, capitolul doi: "Trebaluind prin Chef Parade pana tarziu in noapte"

Joi incepea sprinten cea de-a doua zi de Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl la Chef Parade. Peste 150 de ingrediente urmau sa fie tocate, amestecate, rasturante, aburite sau coapte, si-apoi frumos aranjate pentru a impresiona juriul si audienta, formata din sustintori si gurmanzi deopotriva.

16 agentii au fost invitate in aceasta zi. Fiecare a luat taurul de coarne si vasele Zepter de maner, pe acestea din urma plasandu-le grijuliu pe plitele Electrolux. Dar totul a inceput cu ustensile-surpriza de bucatarie ce se cereau ghicite via Samdam, cu un spectru de cocktail-uri cafeinizate de la Jacobs si cu platouri de vara cu legumele Bonduelle, in cadrul celor trei probe speciale ale Cupei.

Din ce ne-au spus participantii, probele fie le-au activat adrenalina si s-au incalzit pentru proba principala - reteta aleasa si ingredientul secret Electrolux - fie i-au prins pe neasteptate, iar cronomentrul vitezoman i-a cam provocat.

Dar tot raul era spre bine; asa, emotiile aveau ocazia sa se consume. Urma un alt cronometru mai rabdator, de 70 de minute, care le permitea chefilor publicitari sa o ia treptat prin necunoscutul junglei culinare.

Acum, o sa-i luam pe rand pe chefii nostri si o sa le vedem creatiile in 360, acolo unde au apucat sa treaca pe la booth-ul de pozat intregi si necotropite de tacamuri nerabdatoare.

 

Chefii activi de la ACTIV AD Communication au avut de pregatit un dish cu lapte. Iar acestui ingredient-vedeta i-au mai adaugat inca unul: para.

Asa ca juriul si-a inceput ziua cu un desert care iti punea pe limba nostalgia copilariei, dar nu fara un twist pentru papilele gustative. Si-asa a aratat farfuria Activ Chefs, invartiti-o si inspectati:

 

Celelalte 3 echipe din aceasta serie au realizat impreuna o simfonie a lamailor la Chef Parade; ingredientele lor secrete s-au numit: zeama de lamaie, lamaie intreaba si lime. 

Cu zeama de lamaie au gatit Veveritele CONNECTate de la Connect Promotion INT, dar n-a mai iesit desert. In schimb, am vazut cu ochii nostri cum lua nastere o rulada de porc umpluta pe care ti-era drag s-o privesti in cuptor.

 

A urmat un moment de prospetime, odata cu desertul cu lamaie si zmeura facut de ISRA Cooking Insights de la ISRA Center Marketing Research, a caror masa parea plina de vase cu vopseluri; care mai erau si comestibile.

 

Seria s-a incheiat cu Mercury & Friends (Mercury Research) si lime-ul pe care l-au introdus intr-un dish savuros cu proteine, un snop de carbohidrati si niste vitamine garnitura.

 

Si au fost urale de la public, s-a primit feedback de la juriu si a venit ora pranzului. O fericire, ora asta a pranzului, inca un pretext sa ne ghiftuim ca si cand n-o facusem deja de dimineata. Au urmat alte patru echipe si, anume,  InfiniTaste (Infinit Solutions), Cu de toate (Geometry Global), Lunchbox (Outbox) si ICEEcookies (ThinkDigital).

 

Cu ghimbirul si-au facut de cap InfiniTaste in bucatarie, iar noua ne-a ramas sa le radem dish-ul care mai continea pui, ulei de susan si noodles.

 

Lor le-a urmat echipa Cu de toate de la Geometry Global, care au dus ingredientul mamaliga pe cu totul alte culmi decat cele traditionale, prezentandu-l intr-o serie dubla de delicatese carora le-ar sta bine langa caviar si pasta de somon pe o masa de eveniment elegant.

 

Fisticul a fost integrat la perfectie intr-un fel de mancare cu mai multe componente la care s-au inhamat oamenii de la Outbox. Fistipuiul a fost dish-ul lor, s-a gatit si cu apa si nuci de cocos, iar un sos pesto de fistic a imbracat totul intr-o haina pe masura tuturor ingredientelor. Cum au gatit Lunchbox:

 

ICEEcookies au avut misiunea de a pune in valoare vinul alb si au facut un dish tot cu carnita si orez, scaldat intr-un sos alb pe care iti venea sa-l sorbi. Si, in caz ca nu ne ajungea aroma de vin din farfurie, aveam inca un pahar langa.

 

Parmezanul, dafinul, bacon-ul si miezul de nuca au existat impreuna si separat in a patra serie din cea de-a doua zi la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl.

AdProduction Team (Ad Production) au facut un fel principal cu pui, capere si prosciutto, in care parmezanul s-a potrivit excelent. Pe incercate.

 

Food Nuevolution (Nuevo) n-au gatit doar cu dafin, ci si cu sparanghel si au asezat totul frumos pe farfurie, pe deasupra unor cubulete din carne de vita.

 

The PRIME Taste (PRIME) au ales calea 100% neconventionala si au servit briose dulci cu bacon. Da, da, ati auzit bine.

 

 

Iar miezul de nuca al oamenilor de la Mercuisine360 (Mercury 360) a fost extins dincolo de inchipuiri, membrii echipei servind la final un platou cu nu mai putin de patru feluri de cheesecake la pahar plus un bonus - in straturi dulci si el.

 

Trecem mai departe si ajungem la gatitul de dupa apusul soarelui. De el s-au ocupat Nielsen, Bookster, pastel si Golin.

Bake'n'Roll Bookster au incantat pe toata lumea cu o supa de sfecla rosie si inca ceva pe langa. Care, supa, era chiar apropiata coloristic de logo-ul lor cotidian. Si nu era coincidenta, totul fusese planuit.

 

pastellini ne-au gatit cele mai colorate paste, pe care le-au impacat si cu aroma de pere conference - asta da imaginatie.

 

GOLin Farfurie au incheiat seara cudoua dish-uri, ambele cu accente marocane, aducand a scortisoara. Chiar asa, am sarbatorit la Cupa si #ChristmasInJuly.

 

Zucchini Houdini au gatit o fantezie in dovlecei, aranjata tacticos si trimitandu-te vizual la un peisaj in miniatura. De gust, juriul a spus numai de bine.


Asa a aratat ziua a doua a Cupei Agentiilor la Gatit by Lidl, ce ne-a tinut in suspans pana seara la Chef Parade. Daca n-ati venit, e ok, noi va asteptam si la anul.

 

Acest articol face parte din seria Cupa Agentiilor la Gatit 2015: live.

Echipa IQads care a participat la infaptuirea acestui super eveniment: Marin Preda (Business Developer), Sandra Cristu (Project Manager & Editor), Mihaela Craciunescu (Project Manager), Andrei Barbu (Project Manager), Andrei Buhlea (Jr. Project Manager), Miruna Spataru (Sr. Editor).

 

Despre Cupa Agentiilor la Gatit

Creativii ingredientelor, ai prezentarilor culinare si suporterii lor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Aducem creativii in bucatarie din 2013 si starnim industria sa se infrunte in preparate. In 2015, Cupa Agentiilor by Lidl e gazduita de Chef Parade Cooking School, beneficiaza de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele vor fi gatite sanatos cu Zepter. Participantii se vor juca cu Jacobs si vor degusta alta mancare de peste de la Ocean Fish, in timp ce legumele vor fi rasfatate de Bonduelle. Promotionalele creative sunt asigurate de Samdam.

Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, cu solutii de la AdProduction, tiparituri creative de la Grafica si Tipar, spectacol tehnic de la Five’s si ajutoare de incredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia si Elevate.



Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

GEOMETRY GLOBAL

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related