Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl la final: 3 zile de sarbatoare in bucatarie, cu cei mai creativi 300 de romani

Ce se intampla atunci cand amesteci 3 zile de competitie cu 28 de agentii venite sa faca spectacol in bucatarie si cu 300 de creativi pregatiti sa combine ideile, ingredientele si incurajarile? Obtii cea mai savuroasa intrecere a bucatarilor amatori ai industriei: Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl, gazduita de Chef Parade.

Dupa mai multe luni de pregatiri si 3 zile de eveniment, avem bilantul: 28 de echipe participante, dintre care 12 ajunse in finala si Agentia Anului la Gatit: Geometry Global, cu echipa Cu de toate. Cititi povestea pe scurt a celor mai bune momente ale Cupei si vedeti imaginile stranse pe site-ul evenimentului.

In primele doua zile ale evenimentului (15 si 16 iulie), echipele au preparat retetele pregatite si testate de acasa, in care au reintepretat creativ cate un ingredient secret si le-au prezentat juriului. In ziua finalei, cele mai bune 12 echipe calificate s-au intrecut pe o singura reteta: souffle de ciocolata sau lava cake, cunoscut si temut de unii ca moelleux au chocolat. Un desert simplu, cu ingrediente de baza, dar caruia echipele i-au putut adauga un ingredient-semnatura, o demonstratie de creativitate si executie, ca-n publicitate. Dincolo de invelisul pufos, astepta ciocolata lichida, care e musai sa erupa in farfurie odata despicata prajitura.

Georgiana Tugearu (PR & CSR Manager Lidl Romania), Carmen Georgescu (Marketing and Communication Manager Electrolux), Romana Rista (Fata care gateste cu flori), Maria Belu-Burtea (Editor in Chief, Click! Pofta buna), Alexandra Sirbu (Project Manager Gustos.ro) si Emanuel Babucea (Brand & Sales Manager, Zepter Romania) au jurizat cele 3 zile de competitie si au fost impresionati de evolutiile echipelor.

 

Premiile mari

Agentia Anului la Gatit, premiul oferit de Lidl, a ajuns la Geometry Global, trofeul fiind adus de echipa lor, Cu de toate. Dupa ce in prima zi au gatit mamaliga fusion (pe numele original Mamaling pe degete 2015), in finala au impresionat cu cel mai bun lava cake, adaugand un ingredient-semnatura pe langa lista de baza. Daca nu ati fost acolo, uitati ce zambitori si relaxati erau dupa ce au trecut prin focurile probelor:

Cu De Toate, cu incredere la pachet 

Locul al doilea a fost castigat de The Kooks de la Advice Students, care n-au reusit sa obtina echilibrul perfect al prajiturii din prima dar, conform regulamentului, au repetat figura. Au castigat multumita unui vulcan ciocolatiu cu mascarpone.

Ce pot face opt maini dibace

Locul al treilea a fost luat de Bake'n'roll Bookster care au intregit podiumul, impresionand in finala cu un lava cake piperat (caci arma lor secreta a fost chiar chilli-ul) si in calificari cu o supa de sfecla reintepretata creativ.

Concentrarea li s-a intiparit pe chipuri

Increderea celor de la Golin, care si-au numit echipa GOLin Farfurie, a dat roade, pentru ca juratii au golit farfuriile cu lava cake-ul incoronat pentru locul 4:

Dantelarie de caramel a la GOLin Farfurie

Premiile speciale

Premiul Secret Ingredient by Electrolux a fost obtinut de doua echipe in loc de una singura, atat de multe si de minunate au fost interpretarile creative ale ingredientelor alese de echipe in reteta de la proba principala. Cele doua echipe castigatoare au fost ICEE Cookies (de la ThinkDigital) cu reteta de Basmati ai Quattro Formaggi avec Poulet Mermel si PRIME Taste (de la Prime) cu reteta lor de Cupcakes cu bacon a la PRIME.

La scoala de cooking Chef Parade, participantii la Cupa Agentiilor au dat frau liber creativitatii cu ajutorul electrocasnicelor Electrolux cu care aceasta este dotata. Mai mult, concurentii au beneficiat de un training de specialitate din partea Electrolux pentru a invata cum cuptorul CombiSteam sau plita cu inductie InfiniteInduction™ ii pot ajuta sa atinga perfectiunea culinara. Astfel, acestia au fost pregatiti sa raspunda provocarii Electrolux de a integra un ingredient secret intr-un mod inedit in retetele cu care au participat la competitie.

„Am fost impresionati de pasiunea si creativitatea de care au dat dovada participantii la Cupa Agentiilor. Ei au integrat in retetele lor ingrediente secrete precum vinul, scortisoara, fisticul sau lime-ul si, cel mai important, au dat frau liber imaginatiei si s-au distrat in bucatarie. Speram ca la anul si mai multe agentii sa raspunda provocarii IQads, deoarece un lucru este clar: foarte multe persoane sunt pasionate de gatit, iar cand pasiunea este sustinuta de electrocasnice de top, rezultatele nu pot fi decat pe masura”, declara Carmen Georgescu (Director de Marketing si Comunicare Electrolux Romania).

Electrolux a premiat echipele ThinkDigital si Prime, care au impresionat prin creativitate cu premiul Secret Ingredient, care a constat intr-un Sport Blender Electrolux oferit fiecarui membru al celor 2 echipe.

Echipele Prime Taste si ICEE Fest in actiune

 

Incalzirea pentru competitia principala a fost asigurata, in primele 2 zile, de proba speciala Joaca-te cu Jacobs, iar la sfarsitul celor 3 zile am aflat ca unii concurenti s-ar putea lasa de publicitate si apuca cu incredere de o cariera de barista sau barman: premiile speciale Jacobs au curs in ultima zi de concurs pentru cei mai creativi participanti, care au primit indemnuri ca Fake it till you art it (pentru cea mai haioasa incercare de latte art), Reprofileaza-te, fii barman (pentru cel mai bun mix care contine cafea si alcool) sau Simple is always a good idea (pentru cea mai “normala”, dar gustoasa cafea).

 

Competitia speciala Vara Bonduelle si-a desemnat si ea castigatorii: in doar 10 minute, concurentii si-au demonstrat indemanarea intr-o proba rapida cu legume si idei, care a adus culorile verii pe papilele gustative ale juratilor Bonduelle. Au fost acordate premii pentru fiecare din cele 28 de echipe, pentru fiecare serie: Premiul mare Vara Bonduelle si premiile speciale Culorile verii, Gustul verii si Premiul de Originalitate.

Impresionati fiind de preparatele concurentilor, juratii Bonduelle au acordat Premiul mare Vara Bonduelle cate unei echipe din fiecare serie. BucatarIAAsKUBISnacksCreiere la capacActive ChefsThe PRIME Taste, Cu De Toate si Bake'n'roll Bookster

Samdam, care a adus cele mai creative promotionale si o competitie fulger in eveniment, a acordat 3 premii speciale echipelor care s-au remarcat in moduri creative. Astfel, Premiul pentru exuberanta a ajuns la Geometry Global aka Cu De Toate (sub forma unui bluetooth shower speaker), Premiul pentru un plus de energie masurabila a ajuns la Active Chefs de la Activ Ad (sub forma unor dispozitive de fitness tracking), iar Premiul pentru cea mai buna comunicare in echipa la GOLin Farfurie de la GOLIN (sub forma unor hub-uri USB).

Ocean Fish a adus timp de 3 zile peste creativ, pentru deliciul participantilor obositi de atata gatit. Tot ei au oferit si 3 premii tematice: cel pentru cea mai galagioasa echipa a ajuns la fetele de la Curcubeu pe Ceru' Gurii by Business Results (care punctau fiecare preparat cu vocalize victorioase), cel pentru cea mai colorata farfurie la Migdala Vesela by MVcom (care au adus cele mai multe culori la un loc), iar cel pentru cea mai fresh reteta catre 5 Knives by Five's (care au avut si cea mai fresh echipa, gatind prima oara in formula asta). Fiecare premiu a constat in semipreparate din peste pastrate bine in cate o lada frigorifica si o invitatie in fabrica Ocean Fish, ca sa vada cum se prepara si se ambaleaza pestele creativ.

Si ca tot veni vorba de premii, nimeni n-a plecat suparat acasa, pentru ca IQads a acordat premii speicale pentru cei mai creativi romani, echipele meritand cu varf si indesat aprecierea noastra si tocatoarele deja consacrate.

Echipa Pastellini a zambit aproape tot timpul, drept pentru care li s-a acordat Premiul special pentru cea mai vesela farfurie.

Premiul special Brainstorming Food a ajuns direct la Foodwisers, care au pregatit o reteta inteleapta, numai buna de gatit pentru inspiratie:

Inca nu avem dovezi, dar cronicile vor vorbi mult si bine despre plating-ul facut de Greta de Food Nuevolution, echipa agentiei Nuevo. Nu-i de mirare ca echipa ei a primit premiul pentru Cel mai bun plating:

Cel mai bun preparat din curtea scolii este premiul pe care l-a primit Lunchbox, de la Outbox:

Mai multe de la eveniment

Sa nu credeti ca premiate au fost doar finalistele: prima zi si a doua zi de calificari le-au adus participantilor cunostinte tehnice despre electrocasnicele care iti usureaza viata de la Electrolux, printr-un tutorial tehnic tinut de Mugur Marinescu:

Produsele Zepter gatesc sanatos, aproape singure, pe demonstratelea: concurentii au folosit vasele minune dupa un training oferit de Emanuel Babucea:

Pe IQads puteti citi mai multe in seria editoriala dedicata evenimentului: reportajele liveechipele participante, partenerii evenimentului, endorserii partenerilor si antreprenorii creativi ai gatitului. Iar pe site-ul Cupei puteti vedea toate premiile speciale acordate in competitie si fotografii de la eveniment, dar si panorame 360 cu farfuriile echipelor. Un mic teaser e chiar mai jos.


Va lasam aici si o portie de logo-uri inca aburinde, sa va tina de foame pana anul viitor:

 

Despre Cupa Agentiilor la Gatit

Creativii ingredientelor, ai prezentarilor culinare si suporterii lor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Aducem creativii in bucatarie din 2013 si starnim industria sa se infrunte in preparate. In 2015, Cupa Agentiilor by Lidl a fost gazduita de Chef Parade Cooking School, a beneficiat de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele au fost gatite sanatos cu Zepter. Participantii s-au jucat cu Jacobs si au degustat alta mancare de peste de la Ocean Fish, in timp ce legumele au fost rasfatate de Bonduelle. Promotionalele creative au fost asigurate de Samdam.

Deliciul foto al evenimentului a fost asigurat de Miluta Flueras si de Fotograful Tausistemul open photobooth a fost oferit de S.Miles, fotografiile 360 ale preparatelor au fost facute de Produkt.ro, iar filmarea si montajul au fost asigurate de Ivan Creativ. Ajutoare de nadejde au fost voluntarii de la Brigada de Voluntari.

Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, cu solutii de la AdProduction, tiparituri creative de la Grafica si Tipar, spectacol tehnic de la Five’s si ajutoare de incredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia si Elevate.

Echipa IQads care a participat la infaptuirea acestui super eveniment: Marin Preda (Business Developer), Sandra Cristu (Project Manager & Editor), Mihaela Craciunescu (Project Manager), Andrei Barbu (Project Manager), Andrei Buhlea (Jr. Project Manager), Miruna Spataru (Sr. Editor).

Despre partenerii evenimentului

Despre Lidl
De la intrarea pe piata romaneasca in 2011, Lidl a devenit unul dintre cei mai  importanti retaileri din Romania. In 2015, Lidl lanseaza Bucataria Lidl, unde chef Florin Dumitrescu si actorul Andrei Aradits demonstreaza ca oricine poate gati simplu si original.

Bucataria Lidl e locul de intalnire a celor care iubesc mancarea, gatitul si petrecerea timpului alaturi de cei dragi in jurul mesei. Creata sub forma unei platforme online, Bucataria Lidl isi propune sa devina un loc de inspiratie deopotriva pentru cei experimentati si pentru cei care isi doresc sa invete sa pregateasca retete delicioase la preturi avantajoase.

Despre Chef Parade
Conceptul Chef Parade este adus si dezvoltat in Romania de catre Privileg Catering. Intr-un spatiu modern, Chef Parade Cooking School gazduieste cursuri de gatit, petreceri, workshop-uri si team building-uri pentru corporatii, adresandu-se tuturor celor care vor sa invete, sa se relaxeze sau sa-si desavarseasca abilitatile culinare.

Despre Electrolux
Cu aproape 100 de ani de experienta in realizarea echipamentelor profesionale pentru cei mai buni bucatari profesionisti din Europa,Electrolux aduce excelenta culinara atat in cele mai renumite bucatarii ale lumii, cat si in casele utilizatorilor.

Pe platforma The Secret Ingredient, Electrolux propune in fiecare luna un ingredient secret, insotit de trucuri profesionale pentru a-l integra usor si simplu in retetele realizate chiar in bucataria proprie. Astfel, Electrolux aduce excelenta in bucatarie nu doar prin tehnologie de top, ci si prin informatiile si sugestiile care dezvolta creativitatea culinara. Pe platforma pot fi gasite informatii despre istoria, valorile nutritive, retete si idei de folosire a ingredientului secret al lunii in meniul de zi cu zi. Toate aceste sfaturi si secrete culinare sunt oferite de Electrolux in parteneriat cu Chefi profesionisti.

Despre Zepter
Zepter International a fost fondat in 1986 iar produsele sale revolutioneaza permanent universul gatitului. Vasele Zepter Masterpiece alcatuiesc un sistem unic ce permite o preparare corecta a hranei sanatoase, iar sistemul de vidare VacSy pastreaza corect alimentele si le prelungeste durata de viata. Cu Zepter economisiti alimente, energie, timp si bani, dar cel mai important, va protejati sanatatea.

Despre Jacobs
Jacobs Kronung este ceasca de cafea aburinda care te trezeste bland dimineata si iti promite ca vei avea o zi frumoasa. Este Alintaroma care te imbie si care te indeamna sa te opresti pentru cateva minute si sa lasi vorbele sa vina de la sine. Intre tine si cei cativa prieteni de suflet. Doar voi. Cateva minute. Anul acesta, Jacobs isi invita consumatorii la o noua provocare “Joaca-te cu Jacobs“. Iubitorii cafelei sunt invitati sa isi redescopere cafeaua preferata de zi cu zi si sa incerce gusturi deosebite, cu ajutorul retetelor inovatoare propuse de cafeaua Jacobs.

Despre Bonduelle
Grupul Bonduelle este lider mondial in legume prelucrate si unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de legume conservate si congelate din Romania. Bonduelle este condus de o Viziune in care alimentatia vegetala este esentiala pentru o viata mai buna, cu impact asupra sanatatii si a mediului inconjurator. Dat fiind ca alimentatia vegetala ar trebui sa fie tot mai prezenta la mesele de zi cu zi, Misiunea Bonduelle este sa dezvolte cultura de a manca legume pentru sanatate si placere. Un brand care a castigat increderea consumatorilor, Bonduelle a obtinut distinctiile Superbrand, Best Buy Award si QuDal.

Despre Samdam
Grupul Samdam ofera de mai bine de 20 de ani  solutii complete si personalizate de produse promotionale, cadouri premium, cadouri business, textile, echipamente de lucru si programe de loialitate. Experienta, profesionalismul si flexibilitatea echipei Samdam le ofera clientilor increderea ca proiectele lor se afla pe maini bune, inca de la prima colaborare.

Despre Ocean Fish
Ocean Fish este o companie 100% romaneasca, infiintata in anul 1998, fiind liderul de piata la semipreparate din peste, fructe de mare si peste congelat sau afumat. Compania detine o fabrica moderna, utilata la cele mai inalte standarde internationale. Intregul proces de productie are loc sub un sistem de management autorizat al sigurantei produselor alimentare. Ocean Fish a devenit prima optiune a consumatorilor in ceea ce priveste produsele de peste de calitate superioara.

 

Foto: Miluta Flueras http://bit.ly/fotoconcert

Posted by IQads on Saturday, July 18, 2015


Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

GEOMETRY GLOBAL

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related