In vacanta, ZIZIN a dat cu pace si cu multe premii echilibrate

In vacanta, ZIZIN a dat cu pace si cu multe premii echilibrate

Dupa ce a deschis oficial sezonul vacantelor si a dat cu pace si cu multe premii echilibrate, ZIZIN si-a desemnat castigatorul Marelui Premiu: o excursie pentru 2 persoane in Africa.

 

ZIZIN a dat cu premii de vacanta

Campania promotionala „ZIZIN Da cu pace si-n vacanta” desfasurata in perioada 18 mai – 12 iulie si-a desemnat castigatorii. Toti cei care au inscris codul de sub capacul produselor ZIZIN participante prin SMS sau online, au intrat in competitia pentru marele premiu sau pentru unul dintre cele 440 de premii zilnice si saptamanale.

Prin tragere la sorti, ZIZIN a oferit zilnic pahare de colectie cu imaginea a 4 personaje antagonice din lumea animala utilizate in conceptul creativ al comunicarii ZIZIN din ultimul an - leoaica versus antilopa, pisica versus catelul - si saptamanal, seturi de genti de aventura, incapatoare pentru EA si practica pentru EL, pentru a le asigura o „vacanta echilibrata”.

Exploratorul – personajul central din spoturile ZIZIN - a inmanat marele premiu fericitului castigator al unei excursii de 2 persoane in Africa, in cadrul unui eveniment special.

Cristian-Alexandru Paun, aventurierul din Bucuresti care se va bucura de inedita experienta a unui safari african, a fost initiat de catre Exploratorul ZIZIN in „tainele” Africii si a putut afla de la acesta toate „secretele de supravietuire in salbaticie”. Cu siguranta, va avea ce sa povesteasca la intoarcerea din Africa.



"Sunt extrem de fericit si ma simt cu adevarat norocos sa fiu chiar eu marele castigator al promotiei ZIZIN. Este pentru prima data cand am ocazia sa castig un premiu si iata ce premiu! Desigur, privesc cu mult entuziasm calatoria ce ma asteapta in Africa. Sunt o fire aventuroasa si sunt absolut convins ca voi avea o vacanta superba, o experienta unica si de neuitat.", ne-a spus Cristian-Alexandru Paun (castigatorul marelui premiu ZIZIN).

 

 

Rezultatele excelente ale campaniei „ZIZIN da cu pace si-n vacanta”

Promotia ZIZIN a fost sustinuta prin comunicare radio, outdoor, online, print, la punctul de vanzare, dar si TV, prin intermediul spot-ului care a inspirat consumatorii ZIZIN sa dea cu pace chiar si in vacanta de vara. In orice context si situatie, chiar si atunci cand pregatirile de vacanta sunt in toi, familia compusa din femeia-leoaica si barbatul-antilopa este echilibrata de apa minerala naturala ZIZIN.

In online, campania ZIZIN s-a bucurat de rezultate spectaculoase. In cele 8 saptamani, comunitatea de pe pagina de Facebook a Apei minerale ZIZIN a inregistrat o crestere de 136%, iar pe Youtube spot-ul a avut aproximativ 760.000 de vizualizari.

Fata de valul de comunicare anterior (decembrie 2014 – ianuarie 2015), activitatea site-ului a inregistrat pe parcursul campaniei „ZIZIN da cu pace si-n vacanta” o crestere de 203% a numarului de utilizatori pe site si o sporire cu 268% a afisarilor de pagina. Ȋn plus, peste 70.000 de romani s-au inscris in campania promotionala.

"Am ramas placut surprinsi de interesul crescut al consumatorilor pentru pachetul de premii oferit de ZIZIN in cadrul campaniei „Da cu pace si-n vacanta”. Pe parcursul promotiei, am fost incantati sa constatam ca avem clienti care dovedesc un simt al umorului bine dezvoltat si care sunt deschisi catre situatii si experiente inedite, daca acestea sunt prezentate cu mult umor.

Toate premiile pe care le-am oferit au fost foarte bine primite, iar castigatorului marelui premiu, un consumator obisnuit care nu a mai castigat niciodata, speram sa ii oferim o experienta de neuitat. Desigur, as dori sa le multumesc partenerilor nostri si agentiilor de publicitate, media si comunicare pentru ideea creativa a campaniei „Da cu pace”.

Suntem mandri ca avem alaturi de noi niste profesionisti si promitem sa dezvoltam si pe viitor campanii in care se va regasi inovatia.

Mai mult decat atat, suntem bucurosi sa anuntam ca, dupa prima jumatate a anului, vanzarile ZIZIN se incadreaza in procentul de crestere propus pentru 2015, comparativ cu anul trecut, si suntem optimisti si increzatori ca trendul pozitiv se va mentine si in a doua parte a anului.", a declarat Laura Lazar (Chief Executive Officer al Apemin ZIZIN).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related