Piraeus Bank si comunitatea “Curaj Romania” pornesc in cautarea romanilor curajosi prin intermediul campaniei-manifest “Culegatorii de Curaj”

Piraeus Bank si comunitatea “Curaj Romania” pornesc in cautarea romanilor curajosi prin intermediul campaniei-manifest “Culegatorii de Curaj”

Piraeus Bank Romania, alaturi de “Curaj Romania”, comunitatea initiata de banca, lanseaza o campanie - manifest pentru promovarea oamenilor, povestilor si faptelor curajoase care merita sa devina cunoscute.

Campania „Culegatorii de Curaj” aduce in prim plan prin intermediul aplicatiei cu acelasi nume proiectele si initativele curajoase din diverse domenii (Social, Educatie, Sanatate, Antreprenoriat, Sport sau Cultura), asa cum sunt propuse ele de utilizatorii aplicatiei si de orice roman dornic sa sustina si sa incurajeze curajul in Romania.

Campania a fost conceputa de Rogalski Damaschin PR si s-a lansat pe pagina de Facebook “Curaj Romania” printr-o aplicatie dedicata, in care toti utilizatorii romani pot scrie povestile de curaj pe care le cunosc sau le intalnesc in viata lor de zi cu zi. Cele mai interesante si apreciate povesti isi vor gasi ulterior locul in volumul „Cartea Curajului”, ce va fi publicat ulterior de Piraeus Bank Romania.

"Am pornit aceasta campanie ca o evolutie fireasca a platformei Curaj Romania, care a crescut si s-a dezvoltat frumos in ultimii 4 ani. Curajul este o parte o fiecaruia dintre noi, iar dovada sunt toate proiectele, afacerile si asociatiile initiate peste tot in Romania, in ultimii ani, de oameni obisnuiti, care nu ajung mereu eroi nationali si se pierd, de prea multe ori, in multime.

Pentru ei si pentru toate actele mai mici sau mai mari de curaj pe care le intalnim si care ne-ar putea motiva sa fim cu totii si mai curajosi, ii indemnam pe toti cei care cunosc astfel de povesti sa ni le impartaseasca. Curajul nu inseamna doar medalii si varfuri de munti cucerite, inseamna si revolutia profesorului care foloseste propriile tehnologii pentru a le preda elevilor sau studentilor, inseamna drumul de multi kilometri pe care il parcurge un medic pana la dispensarul unui sat izolat, inseamna ambitia unui elev de a participa la concursuri internationale.

Curajul este povestea oricarui om care ia decizii indraznete si lupta pentru visele lui si ale celor de langa el. Pentru ca sustinem adevaratele valori din Romania si credem in ele, vrem sa adunam si sa promovam aceste povesti", a declarat Alfred Borcan (Marketing Manager Piraeus Bank Romania).

 

"Curajul de zi cu zi al oamenilor obisnuiti, curajul elevilor de liceu care trec granitele tarii cu mintilor lor sclipitoare si se intorc cu distinctii, curajul tinerilor inventatori care sunt mereu in cautarea unor solutii pentru a imbunatati lumea in care traim, curajul voluntarilor care lupta pana in panzele albe pentru cauzele in care cred, toate aceste povesti nu au mereu loc in paginile ziarelor sau in grilele TV, insa sunt stiri adevarate, care ne inspira, ne dau tuturor energie si bucuria de a redescoperi lumea in care traim.

Inspirati de adevaratele valori sustinute de Piraeus Bank, lansam astazi o campanie care isi propune sa descopere, cu ajutorul Culegatorilor de Curaj, acele povesti ale timpurilor noastre care merita din plin si, mai ales, trebuie sa fie cunoscute si aplaudate de noi toti" , a adaugat Alina Damaschin (Creative Leader Rogalski Damaschin PR).

Aplicatia Culegatorii de Curaj poate fi accesata pe pagina de Facebook “Curaj Romania” si va fi online in perioada iulie – septembrie 2015.

Piraeus Bank investeste in actiuni de responsabilitate sociala din 2011, cand a lansat proiectul Curaj Romania, prin care isi propune sa sprijine valorile nationale. De atunci, comunitatea adunata in jurul platformei a adunat peste 160.000 de sustinatori ai curajului si oamenilor extraordinari din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Gheorghe Adrian Spiridon
acum 8 ani
cantecul de lebada al Piraeus Bank inainte de a vinde/ceda serviciile altei banci?


Branded


Related