[Client Service 2.0] Gabriel Gavrilescu (Kubis Interactive): Accountii au ceva de dovedit creatiei si invers inainte de a se crea o relatie de durata

[Client Service 2.0] Gabriel Gavrilescu (Kubis Interactive): Accountii au ceva de dovedit creatiei si invers inainte de a se crea o relatie de durata

Punte intre client si creatie,"forwardeur" de mail-uri si plimbator de hartii, cartita a clientului in agentie cu efect letal asupra creativitatii, nivelator de terenuri cu dubla actiune... Multe fatete avem de intors la jobul asta de account. Dupa ce, acum vreo doi ani i-am patruns in cateva din straturi acum ne infiltram si mai aproape de miez. Caci perceptia e una, realitatea are nuante si, aspirational, pare-ni-se ca CS-ul ar avea rolul de coloana vertebrala in agentie.

Account-ul e departe de a fi un intermediar, ci devine instanta care trebuie sa coaguleze atat increderea clientului, cat si cea a creatiei, crede Gabriel Gavrilescu (Client Service Director, Kubis Interactive). Numai asa poate account-ul sa jongleze "linistit" cu diverse activitati mai "marunte" precum task-urile de la clienti pe proiecte diferite, negocierile delicato-ferme cu creatia, gestionarea deadline-urilor si tot asa. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related