A patra editie a Internet & Mobile World se muta in Pavilionul Central al Romexpo si asteapta peste 7.300 de participanti

Internet & Mobile World 2015 (IMWorld 2015), cel mai mare eveniment „business to business” din Romania dedicat solutiilor digitale, mobile si de software, ajuns la a patra editie, se muta anul acesta in Pavilionul Central al Romexpo si asteapta peste 7.300 de participanti business. IMWorld  a inregistrat din 2012 si pana in prezent o rata medie anuala de crestere de 31%.

La evenimentul care se va desfasura in perioada 7-8 octombrie 2015 vor fi prezente peste 130 de companii expozante atat autohtone, cat si regionale, care vor aduce in atentia publicului solutii de business de ultima generatie, accentul fiind pus pe inovatie. De asemenea, IMWorld 2015 se va bucura si de prezenta a peste 120 de speakeri locali si internationali, pe scenele deja cunoscute din anii anteriori – „Main Stage”, „Business Software Stage”, „Digital & E-commerce Stage” - , plus o scena noua: „Developers Stage”.

Noutatile cu care vine IMWorld in acest an sunt sectiunea pentru start-up-uri si scena speciala, pe care vor fi prezentate ultimele tendinte in dezvoltarea de aplicatii mobile si de web. In conditiile in care Romania este deja recunoscuta la nivel mondial pentru specialistii in IT pe care ii are, dar si pentru inventivitatea de care acestia dau dovada in materie de software, de aplicatii mobile si online, vrem sa le oferim cat mai multora dintre ei posibilitatea de a-si prezenta inventiile si de a-si face cunoscute ideile. Totodata, participarea la IMWorld 2015 poate fi si o rampa de lansare pentru start-up-urile locale”, a declarat Alexandra Dabu, Project Managerul IMWorld 2015.

Astfel, din cele patru scene pe care companiile participante isi vor prezenta noutatile in materie de solutii digitale, mobile si de software, Developers Stage va fi dedicata programatorilor din zona de front si back-end, dornici sa interactioneze cu ultimele tehnologii folosite in cele mai mari companii locale si internationale.

Datorita combinatiei ideale dintre infrastructura tehnologica existenta, care plaseaza tara noastra pe primele locuri in regiune si creativitatea tinerilor care lanseaza pe banda rulanta solutii autohtone de succes, Romania atrage anual tot mai multi investitori straini in acest domeniu cheie.

„Incepand cu editia din acest an, Universum, organizatorul  IMWorld, va sustine si va dezvolta in cadrul evenimentului Conceptul „Romania – hub regional de tehnologie”, tocmai pentru ca noi credem ca tara noastra, dintre toate tarile din Europa Centrala si de Est,  are cele mai bune perspective pentru a aduce valoare adaugata, chiar la nivel mondial, domeniului de Internet & Mobile,” a adaugat Project Managerul IMWorld 2015.

Potrivit Universum, inovatia, creativitatea si viziunea sunt conceptele care definesc cel mai bine noua generatie de specialisti in solutii digitale - produsul care tinde sa devina cel mai de succes export al Romaniei in intreaga lume, iar IMWorld 2015 ofera acestei generatii sansa de a se prezenta si de a veni in contact cu strainii interesati de creatiile lor.

In acest sens, in cadrul expo-conferintei, va exista si un spatiu special amenajat, dedicat camerelor de comert straine, unde firmele si dezvoltatorii autohtoni vor putea intra in contact cu reprezentantii investitorilor care tatoneaza piata romaneasca, in cautarea unor oportunitati de afaceri in tehnologie.

„In cadrul IMWorld 2015, vor exista cinci zone de networking si aceste doua zone noi: Start-ups Area, pentru incurajarea initiativelor locale, si International Area, in conditiile in care evenimentul capata tot mai mult un aspect regional atat in privinta expozantilor, cat si in privinta vizitatorilor. In acest an, expo-conferinta va atrage tot mai multi participanti din Europa Centrala si de Est, devenind un eveniment de referinta in regiune in domeniul tehnologiei, contribuind astfel la imaginea unei Romanii a inovatiei”, a mai spus Alexandra Dabu.

La IMWorld 2015, companiile participante vor avea sesiuni de prezentare si demo-uri, in cadrul carora isi vor expune noile produse si solutii tehnologice, iar la standurile care vor ocupa peste 6.000 de metri patrati din Pavilionul Central al Romexpo, cei interesati vor putea testa produsele propuse si vor putea interactiona cu reprezentantii companiilor. Pana la inceputul lunii august, 75% din spatiul destinat companiilor expozante a fost deja contractat.

Accesul la IMWorld 2015 se face pe baza de inregistrare prealabila, iar biletele pot fi cumparate online, accesand imworld.ro.

IMWorld 2015 este  un eveniment marca Universum Events, unul dintre principalii jucatori de pe piata de evenimente corporate din Romania.

Evenimentul este sustinut de Lenovo Romania si MasterCard, in pozitia de parteneri de scena, si de Xerox, Fortinet, Avangate, Free Wifi, Transart si Mini CRM, ca sponsori ai evenimentului. Internetul va fi oferit de Voxility, iar partenerii digitali sunt Kubis Interactive si Quart Creative Agency.
Evenimentul este realizat si cu sprijinul partenerilor media principali: Playtech si Wall-street.
Parteneri media sunt: Incont.ro, Comunicatii Mobile, Yoda.ro, , IT Trends, Economica.net, Romania-insider.com, BlitzTv, Startup Cafe, Cariere Online, RomaniaTV, IT Channel, Agora, Magazinul Progresiv, Today Software Magazine, iBusiness, Business Arena, (AD)HUGGER ,The Diplomat Bucharest, Business24, Ziare com, Easy Engineering,  Easy Engineering TV, Connect, IQads, Transilvania Business, Agerpres, Elevate, DoingBusiness.ro, Gazduire Web SRL, Communicate de presa, Market Watch, Tech Cafe, Media Trust, News Outdoor Getica OOH si The Trends.

Partenerii institutionali sunt ANIS, EuroCloud, ARIES si IAB Romania



Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Elevate Office Group

Cu o istorie de 10 ani, Elevate este una dintre cele mai dinamice agentii de indoor advertising. Dupa ce a introdus publicitatea in lift in Romania, Elevate implementeaza campanii de comunicare indoor in Bucuresti si... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related