[Client Service 2.0] Andreea Beekman (Atelier Sapte): Account-ul este cal de bataie si om bun la toate. Si ii place al naibii de tare ce face sau se alege praful

[Client Service 2.0] Andreea Beekman (Atelier Sapte): Account-ul este cal de bataie si om bun la toate. Si ii place al naibii de tare ce face sau se alege praful

Punte intre client si creatie,"forwardeur" de mail-uri si plimbator de hartii, cartita a clientului in agentie cu efect letal asupra creativitatii, nivelator de terenuri cu dubla actiune... Multe fatete avem de intors la jobul asta de account. Dupa ce, acum vreo doi ani i-am patruns in cateva din straturi acum ne infiltram si mai aproape de miez. Caci perceptia e una, realitatea are nuante si, aspirational, pare-ni-se ca CS-ul ar avea rolul de coloana vertebrala in agentie.

Andreea Beekman (Client Service Director, Atelier Sapte) precizeaza ca interesul CS-ului sta in obiectivele agentiei: daca in urmatoarele 6 luni, acestea sunt de ordin financiar, premiile si creativitatea coboara pe lista din prioritati. La fel de valabila e si reciproca:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related