Rogalski Damaschin PR lanseaza #goodaffairs

Rogalski Damaschin PR lanseaza #goodaffairs

Companie specializata in Public Affairs, creata impreuna cu unul dintre cei mai experimentati specialisti in acest domeniu, #goodaffairs isi lanseaza identitatea si viziunea sub umbrela carora isi propune sa devina cel mai important pol de experti, idei si competente in acest domeniu.

Rogalski Damaschin Public Relations anunta crearea unei noi companii specializate in Public Affairs, cu scopul de a dezvolta strategii si solutii dedicate organizatiilor care isi promoveaza in mod legitim interesele pe agenda publica.

Compania este condusa de Andreea Plesa, din pozitia de managing partner. Cu o experienta de 25 de ani in politica si Public Affairs, Andreea Plesa este unul dintre primii practicieni din Romania.

Cariera sa de 5 ani intr-un partid politic, urmata de cea la Fundatia Soros Romania este completata de pozitia de consultant la prima firma de Public Affairs din Romania – Central Europe Consulting Government Relations, precum si de cea de Public Affairs Manager la Coca-Cola Romania si Director de Comunicare la UPC Romania. In ultimii ani, Andreea a fost vicepresedinte de comunicare la Rosia Montana Gold Corporation.

“In viziunea noastra, Public Affairs inseamna diplomatia unui business, intr-o lume in care puterea se schimba sub presiunea generatiei digitale, care isi manifesta activ influenta si dorinta de participare la deciziile publice. Companiile, media si factorii de decizie sunt astazi mult mai sensibili la nevoile societatii. Rolul nostru este sa interconectam agenda de business cu cea a factorilor de decizie, cu cea a mass media si in final cu agenda sociala pentru gasirea unei solutii in beneficiul tuturor partilor. Viziunea noastra este aceea de a crea profit pentru societate prin practici responsabile de Public Affairs”, a declarat Andreea Plesa (Managing Partner si co-fondator al agentiei #goodaffairs).


Andreea Plesa (Managing Partner si co-fondator al agentiei #goodaffairs)

Identitatea noii agentii a fost creata astfel incat sa reflecte aceasta pozitionare, avand la baza un logo construit ca un hashtag stilizat, simbolul dialogului, al unitatii si al comportamentului social si participativ care marcheaza astazi spatiul public.

Fiecare dintre cele patru laturi ale acestui hashtag are o culoare proprie care semnifica cele patru mari categorii de public ce contribuie la dezvoltarea sociala: comunitatea de business, mediul institutional, mass media si publicul larg. Numele companiei #goodaffairs a fost ales astfel incat sa corespunda viziunii si valorilor pe care le promoveaza: integritate, know-how si creativitate.

Avand o echipa de specialisti cu experienta in mai multe industrii-cheie – farmaceutica, energie, banking&finance, FMCG, industrie si resurse, telecomunicatii, #goodaffairs furnizeaza analize si solutii strategice contextualizate in functie de agenda publica, adaptate modului de functionare al institutiilor si al grupurilor de interes.

Consultantii #goodaffairs sunt specializati in modelarea agendei publice prin utilizarea inteligenta a insight-urilor, informatiilor, tehnologiilor si mesajelor care pun in miscare spatiul public catre o decizie acceptata de toate partile implicate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related