Cand un star de internet face reclame (pe bune)

Cand un star de internet face reclame (pe bune)

Acum ceva vreme, pe cand se dezghetau apele internetului, oamenii si-au dat seama ca nu au nevoie de presa pentru a afla stirile si ca le pot face singuri, daca vor. Si asa a inceput citizen journalism-ul, pe care, dupa multe razboaie zadarnice, institutiile media l-au imbratisat si l-au lasat sa se dezvolte in voie, uneori chiar pe platformele lor. 

Poate si pentru ca bugetele ei erau mai voluminoase, publicitatea nu a afisat o toleranta asemanatoare. A lasat lumea sa participe, dar marginal, a chemat-o la hashtag-uri si concursuri, dar a pastrat creatia in seif.

Asta nu i-a impiedicat pe locuitorii internetului sa isi faca propriile reclame, iar spoof-urile si meme-urile si fratii si verisoarele lor sa se reverse in cascade peste spoturile care le inspirau.

Tic Tac s-a hotarat, insa, sa foloseasca resursele creative ale online-ului. Agentia We Love Jam l-a convins pe Zach King, starul Vine cu un miliard de loops (unitatea de masura a platformei) si 3.5 milioane de followers, sa contribuie la cele mai recente spoturi Tic Tac - doua clipuri de cate 12 secunde.

Cum au convins clientul? Poate a contat ca agentia lucreaza de 10 ani cu Ferrero pentru Tic Tac si Nutella.

Pana la astfel de miscari indraznete pe piata din Romania, noi avem Grand Spoof by Ardealul, unde oricine poate schimba pauza publicitara. Inscrierile se pot face pana pe 17 august. Creatia castigatoare va fi incoronata Grand Spoof 2015 la ADfel #10, la Fabrica.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related