Cat de lung e drumul de la trolling la brand love? Cinci community manageri raspund

Buna seara. Si la noi ploua. Si e noapte. Asa ne raspundea Casa Jurnalistului anul trecut cand ne apucasem sa trimitem porumbei cu mesaje filosofico-absurde. Destinatare erau brandurile de pe Facebook (Casa Jurnalistului nimerise printre ele, ca ni-e draga). Experimentul nostru a avut castigatori (branduri simpatice) si pierzatori (cele antipatice). Nu mai stiti? Rezolvam.

Acum, iata-ne din nou purtand aceasta conversatie. Zilele trecute, oamenii de la Golin ne-au atras atentia in legatura cu o epopee foarte interesanta, aflata in desfasurare pe Facebook. Pe scurt, polemica a doi vloggeri romani - Mihai Zmenta si Codrin Bradea - a pornit in galop spre paginile brandurilor romanesti. In forma a mii de followeri trimitand si mai multe mii de mesaje "pe privat". Coca-Cola, de pilda, a primit in jur de 2.500 in cateva zile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, in acelasi an, locul 1 in cele mai importante competitii ale industriei: PR Agency of the Year in cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related