Cat de lung e drumul de la trolling la brand love? Cinci community manageri raspund

Buna seara. Si la noi ploua. Si e noapte. Asa ne raspundea Casa Jurnalistului anul trecut cand ne apucasem sa trimitem porumbei cu mesaje filosofico-absurde. Destinatare erau brandurile de pe Facebook (Casa Jurnalistului nimerise printre ele, ca ni-e draga). Experimentul nostru a avut castigatori (branduri simpatice) si pierzatori (cele antipatice). Nu mai stiti? Rezolvam.

Acum, iata-ne din nou purtand aceasta conversatie. Zilele trecute, oamenii de la Golin ne-au atras atentia in legatura cu o epopee foarte interesanta, aflata in desfasurare pe Facebook. Pe scurt, polemica a doi vloggeri romani - Mihai Zmenta si Codrin Bradea - a pornit in galop spre paginile brandurilor romanesti. In forma a mii de followeri trimitand si mai multe mii de mesaje "pe privat". Coca-Cola, de pilda, a primit in jur de 2.500 in cateva zile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


GMP Advertising

GMP Advertising este cea mai premiata agentie independenta din Romania pentru eficienta si creativitate in festivaluri de comunicare. Este singura agentie premiata de doua ori cu Agentia Independenta a anului la... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, in acelasi an, locul 1 in cele mai importante competitii ale industriei: PR Agency of the Year in cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related