Inception cu mancare, pe Instagram

Inception cu mancare, pe Instagram

Masa e servita, spun cei de la Reynolds.
Compania, cu ajutorul Havas Chicago, si-a transformat contul de Instagram  intr-o masa cu de toate, servita ca la carte. Ei vor sa faca 8 astfel de cine, fiecare cu 21 de feluri de mancare.

Felurile de pe masa duc la un alt cont de Instagram, care detaliaza fiecare ingredient al mancarii cu pricina si care, la randul lor, trimit la site-ul Reynolds, unde se poate citi reteta in intregime.

Cele 8 mese au fost gandite in functie de o ocazie speciala: inceperea scolii, Halloween, Ziua Recunostintei etc.

Ca simetria sa fie perfecta, 21 de bloggeri si Instagrammeri cunoscuti s-au alaturat mesei nesfarsite (nu e o metafora, ci numele campaniei, "Endless Table"):

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related