O noua campanie SKOL - „Ori bem bere, ori bem bere.” Sau lucrurile bune nu suporta amanare

O noua campanie SKOL - „Ori bem bere, ori bem bere.” Sau lucrurile bune nu suporta amanare

Noua campanie de imagine SKOL a fost lansata pe 4 iulie cu un spot TV care ruleaza pe principalele 8 statii TV, mixul de promovare media fiind completat de radio, tranzit, digital, OOH si materiale trade, toate executiile creative fiind semnate de Lowe. 

 „Am cautat o viziune puternica, dar care sa exprime intr-un mod relevant si onest natura brandului SKOL si promisiunile pe care le face. Am gasit-o in campania propusa de Lowe, care ne-a convins printr-un concept creativ memorabil si a demonstrat ca intelege in profunzime consumatorii SKOL – asa cum au demonstrat-o si etapele de research pe care le-am parcurs pentru a afla direct ce gandesc consumatorii despre noua comunicare. De la gestul inspirat al deschiderii sticlelor si pana la sloganul care va intra cu siguranta in limbajul urban, noua comunicare SKOL este proaspata, onesta si vorbeste direct pe limba si in spiritul consumatorilor nostri”, a declarat Paul Markovits, Vicepresedinte Marketing URBB.

„“X: Pai ori facem treaba, ori o lasam pe maine?
Y: Da’ nu mai bine…bem noi o bere?”
Cam asa a sunat o bucata de discutie cu iz profund intelectual intre noi in timpul pitch-ului. Si de-aici pana la Ori bem bere, ori…bem bere nu a mai fost decat un pas si mai multe beri.  Uneori se mai intampla si in felul asta. Ne-a placut mult, asa ca am zis-o si in pitch. Si cred ca am facut bine. Altfel, poate o zicea altcineva. Cum a prins la noi, o sa prinda si la altii pentru ca vorbele simple sunt cele mai bune. Mai ales cand vin la pachet cu berea preferata – SKOL.”, spune Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Grupul Lowe.

Spotul publicitar aduce in prim plan calitatea SKOL, folosind ca vehicul tactica originala de a deschide sticla de bere pentru ca  „o bere de calitate se desface cum vrei tu.” Conceptul din spatele campaniei a venit in urma unui intens proces strategic si creativ, sustinut puternic de componenta de cercetare.

Spotul TV

SKOL este singura bere din segmentul mainstream care are o reteta cu 100% malt, iar strategia a urmarit pozitionarea ca o bere de calitate, dar care poate fi bauta fara pretentiile oricarei beri „scumpe”.
Traducerea creativa a venit natural: o bere de calitate se desface, se raceste sau se savureaza asa cum vrea consumatorul, pentru ca lucrurile bune nu suporta amanare. Altfel spus, „ori bem bere, ori bem bere!”

Semnatura campaniei este imprumutata din limbajul uzual al bautorilor de bere si spune fara echivoc ca iesitul la bere este o activitate foarte serioasa, iar orice moment care ar putea sa-i impiedice buna desfasurare trebuie depasit. Daca berea nu se poate desface, trebuie gasita o solutie, daca nu exista pahar, se bea din sticla, sau daca tot vrei sa bei o bere, mai bine alegi una de calitate, adica un SKOL!

Echipa de creatie Lowe pentru acest proiect, coordonata de Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), este formata din: Copywriters - Andrei Munteanu, Manuela Gogu si Maria Nagy.  Art Directors - Victor Oprisan, Dan Costea, Anca Masek si Tiberiu Moldovan. Echipa de strategie este formata din Bogdan Ionita si Andreea Lipara.  AV -  Ilinca Nanoveanu. Din echipa de Client Service Lowe, condusa de Alina Balan (Client Service Director) fac parte Adriana Tudoran si Bianca Iancu.

Echipa SKOL este formata din Paul Markovits (Marketing VP URBB), Elena Maracine (Senior Brand Manager SKOL), Cristina David (Marketing Services Manager) si Denisa Jalba (CMI Analyst).

Casa de productie este Saga Film, regizorul spotului este Razvan Marculescu iar Alex Sterian este DoP.

Strategia de media este semnata de echipa United Media, formata din:  Manuela Vasiliu – Media Director,  Alexandra Vasvari – Senior Media Planner, Roxana Burdeanu –  TV Media Planner, Lavinia Buzi – Buying Director, Ionut Militaru – Digital Strategy Director.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related