Inscrierile pentru cea de-a 7-a editie Marketing in Direct continua

Inscrierile pentru cea de-a 7-a editie Marketing in Direct continua

Oamenii de marketing si antreprenorii aflati in cautarea celor mai bune tehnici pentru a ajunge cat mai aproape de consumator, care au nu au reusit sa isi achizitioneze inca bilet la cea de-a saptea editie MID - un eveniment devenit deja traditie in cercul specialistilor marcomm, o pot face pe site-ul conferintei.

Pe 24 Septembrie, la Stejarii Country Club, cei ~250 de participanti vor sta fata in fata cu 13 specialisti de marketing si impreuna vom dezbate tema generala de interes a conferintei de anul acesta – ”Marketing digital sau promotii offline?”.

Conferinta „Marketing in Direct” este locul unde sunt oferite informatii de valoare intr-o forma optimizata, un fel de curs intensiv pentru ca fiecare participant sa isi actualizeze si completeze informatiile si de-a doua zi sa le si poata implementa.

Cu acest scop, se vor imparti in sustinatori ai uneia dintre cele doua tabere, offline sau online, si vor oferi sfaturi utile participantilor:

  • Chris Arnold – Fondatorul agentiei de publicitate si marketing Creative Orchestra
  • Laura Dragomir - Expert in comunicare si cofondator Brainguys 
  • Alexandru Israil - Guerrilla Marketing Certified Professional 
  • Mihaela Tatu – Trainer acreditat ANC
  • Andreea Munteanu – Managing Director Vivid Events2
  • Raluca Dinu – Media & Advocacy Officer Unicef 
  • Mugur Patrascu – Owner iLeo 
  • Vasile Alboiu – Chief Creative Officer Lowe Group 
  • Marius Buiculescu – Managing Director Atip Design
  • Alin Angheluta – Lect.univ.dr., Departamentul de Marketing Academia de Studii Economice Bucuresti, Constantin "Noro" Ferseta; Fondator GM Kuantero 
  • Stefan Iarca – Country Head Possible 
  • Mihai Nasaudean – General Manager Good Afternoon

Ce promite editia cu numarul sapte a conferintei? O zi intreaga de prezentari sustinute de 13 invitati speciali, interactiunea cu 250 specialisti marcomm-sales-management, aflarea avantajelor & dezavantajelor celor 2 directii de promovare si aplicabilitatea imediata a celor mai bune solutii.

Parteneri media: Institutul de Marketing, Marketing Focus, Marketing Romania, IQads, PR Wave, Forbes, markmedia.ro, brand4brands, Nine O’Clock, Business Review, Agerpres, Revista Cariere, Business Woman, Manager Express, Ziare.com, Business24, 9AM, Ordinea Zilei, Smart Financial, romanialibera.ro, Finzoom, Revista Biz, ROL, eva.ro, imedia, Calendar Evenimente, NewsUp, Casa mea, Learning Network, Zelist Monitor, Salon TV, Blitz TV.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related