Cum se traieste in coliba unchiului #Orange4U

Cum se traieste in coliba unchiului #Orange4U

Stii cand mergi sa vezi un film SF si speri ca te asteapta niste perspective minunate, proiectii ale societatii viitoare de acum cu mecanisme, materiale, moduri de trai si filosofii diferite? Daca da, atunci stii ca nu e niciodata asa. Filmele SF ne baga in ochi o selectie restransa de pachete cu clisee - capsule cu mancare, lumi intoarse pe dos, roboti care fac de toate, alte capsule, mai mari, pentru dormit, oameni imbracati standardizat, in fine, prinzi ideea, ca doar ai vazut si tu niste filme la viata ta. 

Decat sa urmaresti un film dezamagitor, care nici macar momentul de escapism in viitor nu ti-l satisface ca lumea, mai bine deschizi ochii la viitorul care se intampla pe langa tine - si pe taramul realitatii, culmea. Intamplarea face ca Orange sa ti-l aduca mai aproape in perioada 12-20 septembrie, ba chiar intr-o zona centrala, anume Piata Universitatii.

Orange te astepta pana pe 20 septembrie la ‪#‎Orange4U‬
#‎distractie‬ ‪#‎staredebine‬ ‪#‎tehnologie‬


Acolo se afla un cort. Odata patruns in el, parcurgi o serie de camere care iti demonstreaza in cate feluri face tehnologizarea sa imbunatateasca totul in jurul ei.

Si daca te auzim cu critici de tipul "oamenii nu mai comunica, stau cu ochii in tehnologie", te rog frumos sa te abtii. Nu vorbim despre om si predilectia lui de a folosi tehnologia in detrimentul lui, ci numai despre lumea digitala. Si iti garantam ca toti tapii ispasitori pe care-i cunoasteti au forma umana.

Dar sa revenim la ce e mai interesant. In coliba unchiului Orange, omul traieste digital, in orice forma, situatie si mediu s-ar regasi el. Poate sa prefere mediul familial si statul acasa, poate sa calatoreasca pe oriunde, poate sa mearga la sala sau poate sa vrea sa inoate in tehnologie si sa fie ahtiat de entertainment. Ori poate sa aiba numai afacerile pe cap si alea sa-l distreze mai tare decat orice.  Pai sa va spunem cum, ce si de ce-ul il tinem pana pe final.

Cum intri la Orange4U, in casa, o sa te intalnesti, desigur, cu un sistem de realitate virtuala, de ultima generatie: HTC Vive, dezvoltat in parteneriat cu Valve. Daca misiunea era sa te intarate, obiectivul clar a fost atins. Din fericire, payoff-ul nu e departe: testele sunt deschise publicului.

 

 

Apoi, ce ar putea sa fie pe primul plan decat familia? Reprezentata in casa Orange de un photobooth care functioneaza pe baza de atingere reciproca a doi oameni, sau mai multi. De fapt, s-ar incadra perfect acolo o familie. Sa nu zica nimeni ca brandurile nu aduc online-ul in offline si invers.

 

In zona de Beneficii, gasesti doi diagnosticieni, unul al stresului si al doilea al telefoanelor. Primul iti spune exact cat de multumit esti cu viata de familie/profesionala, sau aproximativ. Adevarul ni s-a dezvaluit - suntem foarte echilibrati si stim sa balansam cu amandoua; suntem zen, ce mai.

 

Iar cel din urma e format dintr-o echipa - un om si un soft - care fac impreuna tot posibilul sa gaseasca si sa-ti remedieze problemele telefonului tau. Bineinteles, alaturi de tine, se va intampla asadar un differential diagnosis (da, intr-o vreme ne-am uitat la House M.D., nu ne judecati) in urma caruia "totul va fi bine".

 

Starea de bine la Orange se masoara in ceasuri destepte si bratari fitness, care te analizeaza ca pe o problema de matematica in timp ce mergi la sala sau pe strazi, mai fortos si mai entuziasmat - pentru ca n-ai timp sa ajungi la sala.

 

Distractia e un dinozaur. Pe verificatelea. Am fost acolo, intr-o padure, cu un ierbivor (Slava Cerului) care initial dormea, a venit spre mine si s-a apropiat bine de tot de fata mea, sa ma miroasa. Si a mai facut niste lucruri, dar raman secrete, ca primeste vizite in perioada asta.

 

Ha, ce simpatic. De parca mai aveam nevoie sa ni se aminteasca de Tehnologie prin acest cort. Dar, iata ca sa nu uitam, pe unul din culoare ne intalnim cu un ecran mare, cat un zid, pe care un joc de vizualuri se electrizeaza periodic, aratandu-ne spectacolul oamenilor conectati permanent intre ei.

 

In cazul in care calea ta merge catre o tiroliana, Orange rezista, ar vrea sa ne spuna urmatoarea camera, daca ar putea vorbi. Acrobati amatori desavarasiti, am zis s-o incercam si pe asta. Mai jos, ne vedeti In miscare, stare in care digitalul nicicum nu ne paraseste.

 

Afacerile, pentru unii, au devenit deja o placere vinovata, in locul serialelor, dulciurilor, bauturilor sau altor vicii. Pasind in urmatoarea camera, te asteapta in dreapta mai multe schite analog despre fizica titirezurilor - sau asa banuiesc, pentru ca n-am excelat la fizica - iar in stanga ieseau titirezele gata facute, strat cu strat, de o albina harnicuta in forma unei imprimante 3D cu al ei sarm de noutate.

Mai jos, se pot vedea schitele pipaite de colegul Marin Preda, respectiv printer-ul 3D observat indeaproape de acelasi personaj.


Si uite asa, am ajuns Acasa. Acolo unde ti-e lumea mai draga. Mai ales daca faci ambient colorat direct de pe telefon si daca ai la indemana varii device-uri care se upgradeaza cu optiuni noi aproape in fiecare zi si te bucura ca pe un copil in dimineata de Craciun.

 

La final, va spunem despre paduricea interactiva amplasata langa cortul Orange 4U. Cum am iesit din el, cu gandul ca ne vom intoarce la casele noastre, unde inca nu dispunem de dinozauri dupa bunul plac, sau de stress-o-metre, ni s-a luminat fata. La propriu si la figurat.


Si, ca sa explicam pe foarte scurt contextul, Orange face un pivot la capitolul pozitionare, conform strategiei dezvoltate la nivel de Grup. Aceasta s-a concretizat in conceptul Essentials 2020, prin care brandul isi propune sa fie permanent aproape de clienti, in toate ariile vietii acestora.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related