Cumperi bere si ai ce citi!

Cineva spunea ironic, acum o vreme, ca lectura preponderenta a tinerilor va deveni in curand cea a etichetelor. Nici nu stia ce idee de afaceri anticipase!

Australia vine cu tot felul de initiative originale. Ca si cum cangurii nu erau de ajuns, produce acum o idee traznita: revista iLove, publicata de firma Modern Media Concepts, din Melbourne. Foarte bine, o sa spuneti, dar nu sunt australienii primii care promoveaza presa scrisa. E adevarat. Sunt insa primii care au scos pe piata o revista folosindu-se de un alt mod de comercializare decat vanzarea la chioscul de ziare: revista, adresata publicului feminin, este infasurata in jurul unei sticle de 600 ml de apa minerala. Numara 32 de pagini color si incape usor in geanta doamnelor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related