Un fost angajat Google din echipa anti-spam vine la Bucuresti, la SEMdays

Un fost angajat Google din echipa anti-spam vine la Bucuresti, la SEMdays

Te-ai intrebat vreodata ce parere are despre SEO (Search Engine Optimization) un om care a lucrat indeaproape la crearea si aplicarea regulilor de buna practica ale lui Google? Kaspar Szymanski este una dintre aceste persoane intrucat a fost unul dintre membrii-cheie ai echipei anti-SPAM a Google (Google Search Quality Team).

Rolul acesta l-a facut cunoscut ca "Matt Cutts al Europei". De asemenea, a lucrat in Webmaster Outreach in Europa, Orientul Mijlociu si Africa si a fost „Evangelizer” pentru Google. Din 2013, insa, a trecut de partea cealalta a baricadei, devenind consultant SEO si fondand, alaturi de un alt fost angajat Google, agentia Search Brothers.

Kaspar Szymanski vine la Bucuresti, sa ofere cunostinte de SEO si sa impartaseasca know-how valoros antreprenorilor si marketerilor participanti la SEMdays, cea mai mare conferinta de SEO si PPC din Europa de Est. Conferinta, ajunsa la a patra editie, va avea loc pe 24 si 25 septembrie si aduna 19 speakeri internationali de top, care au participat in ultimul an la conferinte precum MozCon, SMX, SES ori BrightsonSEO.

Kaspar Szymanski vorbeste la SEMdays despre "acel" factor-cheie care iti poate creste vizibilitatea in Google. Iata ce parere are Kaspar despre doua dintre cele mai „fierbinti” subiecte din lumea SEO: 

Despre cum recunoaste Google link-urile platite

"Recunoasterea linkurilor care nu sunt castigate nu este deloc grea. La urma urmei, stiti pe cineva care creeaza doar cateva linkuri? Din experienta mea, de consultant SEO, link-urile do-follow sunt de obicei construite pe o scara mare si chiar acest aspect reprezinta un indiciu. Intrebarea mai interesanta este cum anume pot modelele de linkuri sa fie detectate, fie de catre motoarele de cautare, fie de competitori. Dar sa lasam totusi cateva intrebari si pentru discutia publicului de la SEM Days”.

Care este legatura dintre engagement-ul articolelor in social media si pozitia lor in Google

"Din cate pot spune, semnalele sociale nu sunt un factor direct de ranking. Motivele sunt numeroase, insa cel mai important este ca aceste datele din semnalele sociale sunt prea fragmentate. Daca semnalele sociale au un impact asupra vizibilitatii site-ului, aceasta este o cu totul alta intrebare. Si raspunsul este: da, pot!"

SEMdays va avea loc pe 24 si 25 septembrie, la Grand Cinema Digiplex, Baneasa Shopping City si este un eveniment organizat de SEOmonitor si 2parale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related