Piata de tip targ a ramas un mit urban

Piata de tip targ a ramas un mit urban

Se spune ca reclama este sufletul comertului si ca daca vrei sa vinzi eficient trebuie sa stii sa-ti pui in valoare produsul. Unul dintre cele mai bune locuri in care poti observa cum se intampla asta e in piete, acolo unde contactul dintre vanzator, produs si cumparator e foarte direct.

Din sirurile cu peste 150 de tarabe din piata Drumul Taberei doar vreo 120 erau ocupate in sectorul de legume si fructe. Cei mai multi vanzatori si-au aranjat marfa in gramezi asezate pe sortimente si au preturile scrise mare, la vedere. Pentru ca tiparirea unor etichete plastifiate costa prea mult, multi dintre comercianti au ales sa foloseasca bucati de carton pe care au scris cu marker. De obicei, principalul criteriu dupa care clientii aleg produsele e pretul, asa ca numele acestora si zona de provenienta fie sunt scrise mai mic in partea de sus, fie lipsesc cu desavarsire.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related