The Institute prezinta urmatoarea generatie de creativi romani

The Institute prezinta urmatoarea generatie de creativi romani

The Institute organizeaza la final de octombrie cea de-a doua editie DIPLOMA, cea mai mare sarbatoare a absolventilor facultatilor artistice si vocationale, o rampa de lansare pentru urmatoarea generatie de creativi romani. Evenimentul este sustinut de: Unicredit, HTC, UPC Romania, Grolsch, Absolut si NESCAFE Dolce Gusto.

Expozitia DIPLOMA va dura patru zile (29 octombrie – 1 noiembrie 2015), va avea loc la Palatul Camerei de Comert si va prezenta lucrarile de diploma ale absolventilor a opt universitati din Bucuresti in atentia unui public cat mai larg.

Acesta va putea urmari proiectii de film, spectacole de teatru, recitaluri muzicale si o expozitie cu lucrari de arhitectura, arhitectura de interior, peisagistica, urbanism, arta murala, ceramica/sticla/metal, design ambiental, design grafic, design industrial, design de produs, design textil si arte textile, foto-video, grafica, moda, pedagogia artei, pictura, sculptura.

Prin implicarea facultatilor creative din Bucuresti, organizatorii isi propun sa genereze un dialog atat intre studentii din diferite domenii, cat si intre facultati, care sa se dezvolte si sa se transforme in parteneriate, proiecte comune, colaborari.

Prof. Dr. Arh. Marius Marcu-Lapadat (decan al Facultatii de Arhitectura de Interior) declara: "Organizarea acestui eveniment este pe deplin justificata. Sa nu uitam ca totusi, contributia domeniilor creative la PIB este de circa 4%, iar prestigiul premiilor internationale castigate de absolventii de studii creative nu este depasit decat de cele castigate de Simona Halep”.

 

"The Institute preia in sfarsit o nisa din ce in ce mai ignorata in ultimele decenii, in afara domeniului de referinta - momentul Diplomei absolventilor de facultati creative", este de parere Lect. Univ. Dr. Mihai Rusen (membru al Departamentului de Sculptura a Facultatii de Arte Plastice).
"Intr-un final, cineva a identifiat si apropiat corect reperul definit ca landmark-ul oricarui creativ in formare: Diploma descrie intr-adevar acel echilibru, mai degraba precar, de unde se decide evolutia individuala in domeniu – continua, se adapteaza sau renunta – Diploma sa e doar justifiarea unui act de studii", a completat acesta.

Prima editie DIPLOMA a cuprins lucrarile a peste 500 de absolventi de la peste 25 de specializari ale celor mai importante facultati de profil din Bucuresti si a fost vizitata de peste 8.000 de persoane.

"Cred ca energia care s-a generat in jurul acestei prime editii Diploma a fost o sursa de optimism pentru toata lumea si a confimat intuitia noastra ca acest eveniment este necesar si util, atat pentru studenti, cat si pentru publicul larg. Am creionat acest proiect tocmai din convingerea ca lucrarile tinerilor absolventi merita promovate, dar si din certitudinea ca este nevoie de platforme care sa genereze colaborari si proiecte multidisciplinare, iar ce s-a intamplat anul trecut a demonstrat, cred eu, ca trebuie sa punem bazele unui dialog solid despre un viitor in care creativitatea si inovatia sunt principalele instrumente de evolutie", declara Andrei Bortun (CEO The Institute).

Evenimentele si expozitiile din cadrul Diploma au in vedere atragerea unui public interesat de arta si industii creative, care poate fi un potential angajator sau un partener al tinerilor absolventi, organizatorii privind acest proiect ca o rampa de lansare pentru urmatoarea generatie de creativi din Romania.

Universitatile si Facultatile partenere ale DIPLOMA sunt:

  • Universitatea de Arhitectura si Urbanism “Ion Mincu”
  • Universitatea Nationala de Arte din Bucuresti
  • Universitatea Nationala de Muzica din Bucuresti
  • Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografica “I.L. Caragiale”
  • Facultatea de Inginerie Mecanica si Mecatronica- Sectia Design Industrial, Universitatea Politehnica Bucuresti
  • Facultatea de Arhitectura-Universitatea Spiru Haret
  • Facultatea de Arte- Hyperion
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related